Μενού
 
Shutterstock
  • Α-
  • Α+

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Οκτώβριο από επιβάτες, έδειξε τις καλύτερες και τις χειρότερες αεροπορικές εταιρείες με βάση την τιμή, τις ακυρώσεις πτήσεων και την εξυπηρέτηση. 

Οι βαθμολογίες αναλύθηκαν από την «Which?» και όπως αναφέρει το SkyNews η καλύτερη αεροπορική εταιρεία για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων ήταν η Singapore Airlines (83%) και για τις μικρές αποστάσεις η Jet2.com (81%).

Τις χειρότερες επιδόσεις στην κατάταξη για τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων είχε η Lufthansa (56%), η Air Canada (58%), η American Airlines (59%) και η British Airways.

Η Wizz Air (44%) κατέλαβε την τελευταία θέση για πτήσεις μικρών αποστάσεων για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ενώ ακολούθησαν οι Ryanair (47%), Iberia (49%) και η Vueling (53%).

Η έρευνα του πραγματοποιήθηκε σε περισσότερες από 10.000 πτήσεις, με τους επιβάτες να μιλούν για το πόσο ικανοποιημένοι ήταν από την αεροπορική με την οποία ταξίδεψαν και αν θα τη συνιστούσαν σε κάποιον φίλο τους.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA