Μενού
  • Α-
  • Α+

Αυτό ακριβώς έκανε και η Chillbox μέσα στο 2021. Τόλμησε να προχωρήσει σε μία στρατηγικής σημασίας ανανέωση του concept και της επικοινωνίας της καταφέρνοντας να τονώσει την εικόνα της και να μπει σε τροχιά ανάπτυξης.

Ο νέος σχεδιασμός των καταστημάτων φέρνει στο επίκεντρο την ανανεωμένη γκάμα προϊόντων της, ενισχύοντας την εμπειρία του καταναλωτή. Παράλληλα, ο επανασχεδιασμός του πακέτου franchise, χωρίς royalties και entry fees, με εγγυημένο food cost και με επίκεντρο τη μακροχρόνια ευημερία του franchisee, τo καθιστά από τα πιο ανταγωνιστικά πακέτα franchise στην αγορά.

Image removed.

Τη δύσκολη χρονιά που πέρασε η ελληνική εταιρία παγωμένου γιαουρτιού και παγωτού, κατόρθωσε όχι απλώς να συνεχίσει τη λειτουργία της, αλλά και να αναπτυχθεί περαιτέρω προσθέτοντας 8 νέα καταστήματα στο δυναμικό της, αγγίζοντας έτσι τα 60 καταστήματα (47 στην Ελλάδα και 13 στο εξωτερικό). Και αυτό φαίνεται ότι είναι μόνο η αρχή. Ήδη οι αιτήσεις για νέα καταστήματα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό είναι πολλές και μελετώνται στρατηγικά από τη Διοίκηση της εταιρίας, που θέλει να κάνει προσεκτικά σχεδιασμένες κινήσεις.

Αν θέλετε κι εσείς να γίνετε ένας από τους συνεργάτες της chillbox μπορείτε να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

e-mail: [email protected] | τηλ: 210 6628464

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA