Μενού
  • Α-
  • Α+

Ο εμβληματικός ποδοσφαιριστής έλαβε το αυτοκίνητο για την εμφάνισή του στη νίκη της Φλαμένγκο με 3-0 απέναντι στην καλύτερη ευρωπαϊκή ομάδα του 1981 τη Λίβερπουλ.

Όπως αναφέρει η Sun, ο Ζίκο παρέλαβε ένα Toyota Celica, αξίας περίπου 8.000 λιρών, που χαρίστηκε από τον ιαπωνικό αυτοκινητικό κολοσσό μετά το παιχνίδι που πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό Στάδιο του Τόκιο.

Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί πως ο Βραζιλιάνος θρύλος εξακολουθεί να οδηγά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μέχρι και σήμερα και δεν σχεδιάζει να το αποχωριστεί σύντομα...

Είπε: «Έχω ήδη λάβει πολλές προσφορές για την πώληση του Celica, αλλά ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό. Είναι ένα υπέροχο τρόπαιο, μια φανταστική ανάμνηση, είναι ο πιο σημαντικός αγώνας που έχει κερδίσει η Φλαμένγκο μέχρι σήμερα. Το αυτοκίνητο είναι στο γκαράζ του σπιτιού μου και λειτουργεί πολύ καλά, όλα κανονικά. Και θα παραμείνει εκεί για πάντα όσο είμαι ζωντανός».

Ένα αυτοκίνητο δώρο

Μεταξύ 1980-2014 η Toyota ήταν ο επίσημος χορηγός του Intercontinental Cup, που τώρα είναι γνωστότερος ως World Club Cup.

Κανονικά, όποιος ήταν ο καλύτερος παίκτης στο γήπεδο έπαιρνε μαζί του σπίτι κι ένα αυτοκίνητο.

Συχνά, ο MVP θα πουλούσε το αυτοκίνητο και θα μοιραζόταν όσα κέρδιζε με τους συμπαίκτες του. Ωστόσο, ο Ζίκο το ήθελε ως αναμνηστικό.

«Η Toyota ήθελε να μεταφέρω το αυτοκίνητο στη Βραζιλία ούτως ή άλλως, λόγω της κλειστής εισαγωγής εκείνη τη στιγμή», είπε αργότερα στο Autoesporte. «Και ήθελα πραγματικά να φέρω το Celica ως τρόπαιο».

Θέματα εισαγωγής

Οι αυστηροί κανόνες εισαγωγής της Βραζιλίας κατέστησαν σχεδόν αδύνατο για τον Ζίκο να επιστρέψει με το νέο του αυτοκίνητο στην πατρίδα του

Μεταξύ 1976-90, μόνο οι άνθρωποι που δούλευαν σε πρεσβείες και προξενεία τους επιτρεπόταν να πάρουν οχήματα από το εξωτερικό.

«Για να φέρω το Celica, έπρεπε να ζητήσω βοήθεια από μερικούς ανθρώπους, όπως ο Υπουργός Οικονομικών εκείνη τη στιγμή, ο Francisco Dornelles, ο Carlos Langoni, πρόεδρος της Κεντρικής Τράπεζας και ο Marcio Braga, ο οποίος ήταν πρόεδρος της Φλαμένγκο από το 1977 έως το 1980», αποκάλυψε ο Ζίκο.

Ο αγώνας της Φλαμένγκο με τη Λίβερπουλ πραγματοποιήθηκε το 1981. Ωστόσο, ο Ζίκο δεν πήρε το νέο του αυτοκίνητο μέχρι τον Απρίλιο του 1983 όταν λύθηκαν όλα τα γραφειοκρατικά θέματα.

Βέβαια ένα fun fact είναι πως ο Ζίκο δεν παρέλαβε το αυτοκίνητο που βρισκόταν στην πίστα στο Εθνικό Στάδιο του Τόκιο - το Celica ST. Αντιθέτως στον Ζίκο δόθηκε μια αναβάθμιση - το Celica 2.0 GT - η τρίτη γενιά του μοντέλου που διέθεσε κινητήρα 2.0 με 145 ίππους και 19 kgfm ροπής.

Ο αστέρας του Μουντιάλ του 1982 δεν έκατσε στο τιμόνι του αυτοκινήτου μέχρι το 1985, όταν επέστρεψε στο Ρίο. Για δύο χρόνια ήταν στα ασφαλή χέρια του αδερφού του Έντου.

«Έκανε πολύ καλή χρήση του Celica», αστειεύεται ο Ζίκο.

Βέβαια ο Ζίκο έχει κι ένα παράπονο από το αγαπημένο του αμάξι: «Το τιμόνι δεν είναι υδραυλικό και είναι πολύ βαρύ, οπότε όταν βρίσκομαι στη Βραζιλία και θέλω να κάνω προπόνηση με βάρη, βγαίνω οδηγώντας το Celica».

Διαβάστε ακόμα:

Έντονες αντιδράσεις για παιδικό τηλεοπτικό πρόγραμμα που παρουσιάζει γυμνούς ενήλικες

Παρουσιαστής του Fox News: Οι γυναίκες στρατιωτικοί αποδυναμώνουν τις ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA