Auto & Moto
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

McLaren Senna: Διπλό χάρισμα (pics & vid)

Θα αρκούσε το όνομα για να ξεσηκώσει κάθε πραγματικό οδηγό. H  McLaren δεν έμεινε όμως στο φόρο τιμής σε έναν από τους καλύτερους οδηγούς αγώνων όλων των εποχών, που «έφυγε» για τη γειτονιά των αγγέλων το Μάιο του 1994. Προίκισε το νέο της δημιούργημα και με εκπληκτικά χαρακτηριστικά απόδοσης

Τα τρία παγκόσμια πρωταθλήματα στην F1 που πρόλαβε να κατακτήσει ο μεγάλος Βραζιλιάνος πιλότος Άιρτον Σένα ήταν όλα με την McLaren. Ακριβώς  γι’ αυτό, η βρετανική εταιρεία έδωσε το όνομά του στο πιο ακραίο hypercar που έχει κατασκευάσει ποτέ και αποκάλυψε μόλις. Η McLaren Senna, θα κάνει την πρώτη ζωντανή δημόσια παρουσία της το Μάρτιο του 2018, στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

Μπορεί η P1 θα έχει μεγαλύτερη ισχύ από τους 800 ίππους της Senna, ωστόσο το εξαιρετικά χαμηλό βάρος της νέα υλοποίησης της McLaren την καθιστά ακόμα πιο γρήγορη και συναρπαστικά περισσότερο αποδοτική στην πίστα.

Με βάση το νέο, πανάλαφρο πλαίσιο από ανθρακονήματα Monocage, κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς και μια εξαντλητική «δίαιτα» σε κάθε εξάρτημά της, η Senna ζυγίζει μόλις 1.198 κιλά. Αυτό εξασφαλίζει μια αναλογία 1.5 κιλών/ίππο, που παραπέμπει σε αμιγώς αγωνιστικές κατασκευές.

Οι 800 ίπποι του τοποθετημένου στο κέντρο V8 κινητήρα των 4.0 λίτρων και τα 800 Νm της ροπής περνούν στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων, που επιτρέπει αστραπιαίες αλλαγές μέσω των paddles στο τιμόνι.

Η αεροδυναμική αποτελεί ένα ακόμα εκπληκτικό στοιχείο του μοντέλου, καθώς η πίσω πτέρυγα και το εμπρός splitter διαθέτουν αυτόματη ρύθμιση ανάλογα με τις απαιτήσεις και παράγουν εξαιρετικά ποσά κάθετης δύναμης όταν απαιτείται.

Η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς –ακόμα ένα στοιχείο που κληρονομείται από τους αγώνες- τιτλοφορείται Race Active Chassis Control II και έχει ενεργή απόσβεση αμορτισέρ και ένα υδραυλικό σύστημα που αντικαθιστά τις κλασικές αντιστρεπτικές ράβδους, διατηρώντας πάντα το αμάξωμα παράλληλο με το έδαφος τόσο κατά το διαμήκη, όσο και κατά τον εγκάρσιο άξονά του.

Αισθητικά η Senna ακολουθεί τα χνάρια της νεότερης υλοποίησης του εργοστασίου της 720S, με πολύ πιο έντονα όμως αεροδυναμικά στοιχεία και το highlight της ύπαρξης τζαμιού (gorilla glass παρακαλώ) στο κάτω μέρος των θυρών. Αυτό δεν αποτελεί απλά ένα σχεδιαστικό τρικ. Βελτιώνει την αίσθηση ευρυχωρίας οδηγού και επιβάτη, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει πιο άμεση επαφή με την άσφαλτο.

Επειδή ήδη αναρωτιέστε, να αναφέρουμε ότι η παραγωγή του μοντέλου δεν θα ξεπεράσει τα 500 αντίτυπα –για την ακρίβεια τα 499- καθώς ένα διατέθηκε ήδη στην τιμή των 2.000.000 λιρών Αγγλίας σε δημοπρασία, με το ποσό να διατίθεται στο ίδρυμα του αδικοχαμένου Άιρτον Σένα στη Βραζιλία. Η παραγωγή των υπόλοιπων Senna, που η εταιρεία διατείνεται πως όλες έχουν προπωληθεί, θα ξεκινήσει το 2018. Η τιμή της θα ξεπερνά τα 800.000 ευρώ. Ανάλογα δε με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις εξοπλισμού και προδιαγραφών του κάθε ιδιοκτήτη, αυτό μπορεί κάλλιστα να υπερβαίνει και το 1.000.000 ευρώ.

McLaren Senna: Διπλό χάρισμα (pics & vid)
McLaren Senna: Διπλό χάρισμα (pics & vid)
McLaren Senna: Διπλό χάρισμα (pics & vid)
McLaren Senna: Διπλό χάρισμα (pics & vid)
McLaren Senna: Διπλό χάρισμα (pics & vid)
McLaren Senna: Διπλό χάρισμα (pics & vid)
McLaren Senna: Διπλό χάρισμα (pics & vid)
McLaren Senna: Διπλό χάρισμα (pics & vid)

Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.