Μενού
  • Α-
  • Α+

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάνουν ολοένα και πιο αισθητή την παρουσία τους στους δρόμους των πόλεων του πλανήτη μας. Η δημοτικότητά τους αυξάνεται, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν ως πρωταρχικό στόχο την ηλεκτροκίνηση στις ατζέντες τους.  

Ένας παράγοντας στον οποίο επενδύουν οι εταιρείες, είναι η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όσα περισσότερα χιλιόμετρα καλύπτει ένα μοντέλο τόσο πιο ελκυστικό είναι στην αγορά. Όμως η BMW έχει ξεχωριστή στρατηγική.  

Ο επικεφαλής του προγράμματος i4 της BMW, Ντέιβιντ Φερουφίνο, αποκάλυψε στο WhichCar πως η γερμανική φίρμα δεν σκοπεύει να μεγαλώσει το εύρος αυτονομίας των μοντέλων της. «Τα 1000 χιλιόμετρα αυτονομίας είναι κάτι που δεν έχει ως στόχο η BMW για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της. Στοχεύουμε στα 600 χιλιόμετρα αυτονομίας για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά μας, και 100 χιλιόμετρα για τα plug-in υβριδικά. Για παράδειγμα η BMW i3, που είναι αυτοκίνητο πόλης, δεν χρειάζεται 600 χιλιόμετρα αυτονομίας, όμως η BMW iX και η BMW i4 χρειάζονται. Πέραν από την εξέλιξη στην τεχνολογία των μπαταριών υπάρχει τεράστια πρόοδος στις υποδομές φόρτισης».  

Το 2022 η BMW θα λανσάρει τη νέα i4 με 590 χιλιόμετρα αυτονομίας, με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης από 10-80% μέσα σε μόλις 31 λεπτά. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA