Μενού
  • Α-
  • Α+

Διαθέσιμο τόσο σε hatchback όσο και σε station wagon έκδοση, το μηδενικών ρύπων Opel Astra απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με πλούσιους χώρους και επαρκή αυτονομία. Το βιβλίο παραγγελιών του μοντέλου θα ανοίξει στη χώρα μας την άνοιξη και σύμφωνα με τις πληροφορίες του Reader τα πρώτα αυτοκίνητα θα φθάσουν το καλοκαίρι.

Μηδενικοί ρύποι και 156 ίπποι

Στο νέο Opel Astra Electric ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει ισχύ 156 ίππών και ροπή 270 Nm. Και τα δύο είναι άμεσα διαθέσιμα, όπως συμβαίνει με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 170 χλμ/ώρα, ενώ ο οδηγός του Astra Electric μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών Eco, Normal και Sport, ανάλογα με το οδηγικό του στυλ και την επιθυμία για αυτονομία ή επιδόσεις.

Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 54 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι 416 χιλιόμετρα χωρίς φόρτιση, ενώ η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας είναι 14,9 kWh ανά 100 χλμ. (στον κύκλο WLTP). Όταν το αμιγώς ηλεκτρικό Astra χρειαστεί επαναφόρτιση, η μπαταρία του μπορεί να φθάσει στο 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 30 λεπτά σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW.

Έμφαση στην άνεση και την ασφάλεια

Το εσωτερικό υπόσχεται επίσης μια “ηλεκτρισμένη” οδηγική εμπειρία. Τα εργονομικά καθίσματα Active Sport εξασφαλίζουν στον οδηγό και τους επιβάτες του Astra Electric υψηλά επίπεδα άνεσης. Τα καθίσματα είναι πιστοποιημένα από το Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR; Campaign for Healthier Backs) και προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, ενώ διαθέτουν μια ευρεία γκάμα χειροκίνητων και ηλεκτρικών ρυθμίσεων.

Το πλήρως ψηφιακό Pure Panel με τις δύο μεγάλες οθόνες 10 ιντσών μεταφέρει τον οδηγό σε ένα μοντέρνο περιβάλλον. Το νέας γενιάς σύστημα προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή την αυτονομία, ενώ σημαντικές ρυθμίσεις, όπως ο έλεγχος κλιματισμού, γίνονται εύκολα με το πάτημα ενός μπουτόν. Χάρη στο head-up display (E-HUD) και τη λειτουργία αναγνώρισης φυσικής ομιλίας, ο οδηγός παραμένει προσηλωμένος στον δρόμο. 

Πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (active lane keep assist), ανίχνευση κόπωσης οδηγού (drowsiness detection), προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (rear cross traffic alert) και ημι-αυτοματοποιημένη αλλαγή λωρίδας (semi-automated lane change), περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στο νέο Intelli-Drive 2.0 ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA