Μενού
  • Α-
  • Α+

Τα τέσσερα ζώα, με τα ονόματα «Αμλετ», «Ομελέτα», «Έμπονι» και «'Αϊβορι», εκπαιδεύθηκαν να χρησιμοποιούν ένα χειριστήριο για να κατευθύνουν τον κέρσορα στην οθόνη και να τον μετακινούν μέχρι να προσκρούσει σε έναν εικονικό τοίχο.

Κάθε φορά που το κατάφερναν, έπαιρναν τροφή. Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Περντιού, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό ψυχολογίας «Frontiers in Psychology», σύμφωνα με το BBC και τον Guardian, δήλωσαν ότι αποτελεί «καθόλου μικρό επίτευγμα» πως οι χοίροι κατανόησαν τη σχέση ανάμεσα στο χειριστήριο και στο βιντεοπαιχνίδι.

Οι επιστήμονες χαρακτήρισαν τις προσπάθειες των χοίρων σκόπιμες και εστιασμένες, παρά τυχαίες. Μάλιστα, τα ζώα μάλλον το ευχαριστήθηκαν, αφού συνέχισαν να παίζουν ακόμη και αφού είχε τελειώσει πια η τροφή που έπαιρναν ως ανταμοιβή για τις προσπάθειές τους. Είναι αξιοσημείωτο ότι κάθε ζώο είχε διαφορετική επίδοση στο παιχνίδι.

Στο παρελθόν, σε άλλα πειράματα, οι χοίροι είχαν δώσει σαφείς ενδείξεις της εξυπνάδας τους, όπως να μαθαίνουν εντολές του τύπου «κάτσε».

Βέβαια, τα γουρούνια δεν έχουν τις ικανότητες πιο εξελιγμένων ζώων, όπως οι χιμπατζήδες, που τα καταφέρνουν ακόμη καλύτερα στα βιντεοπαιχνίδια, χάρη και στα χέρια που διαθέτουν. Σε μελλοντικά πειράματα με χοίρους θα χρησιμοποιηθούν οθόνες αφής αντί για χειριστήρια.

Πηγή: Fontiersin

Διαβάστε ακόμα:

Το Twitter απέκλεισε δια βίου τον Ντόναλντ Τραμπ

ΗΠΑ: Εξακολουθούμε να υποστηρίζουμε την επανένωση της Κύπρου σε μια διζωνική, δικοινοτική ομοσπονδία

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA