ΔΙΕΘΝΗ
10/03/2021 10:06

Μυστήριο με μετεωρίτη που έπεσε στη Γη

Ένας μετεωρίτης που έπεσε στην Αλγερία τον περασμένο Μάιο πιθανόν να προέρχεται από έναν αρχαίο πλανήτη, ο οποίος δεν σχηματίστηκε ποτέ πλήρως.

Μυστήριο με μετεωρίτη που έπεσε στη Γη
Ανάγνωση:

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι ο μετεωρίτης είναι γηραιότερος από τη Γη και ίσως σχηματίστηκε από ηφαιστειακή δραστηριότητα. Αυτό σημαίνει, αν επιβεβαιωθεί, ότι πρόκειται για πρωτοπλανήτη.

Η εκτιμώμενη ηλικία του μετεωρίτη -4,566 δισεκατομμύρια έτη- τοποθετεί την προέλευση του μόλις δύο εκατομμύρια χρόνια μετά το σχηματισμό του ηλιακού συστήματος μας. Ο μετεωρίτης ονομάστηκε Erg Chech 002 και ζυγίζει σχεδόν 30 κιλά.

«Ο μετεωρίτης είναι ο αρχαιότερος μαγματικός βράχος που έχει αναλυθεί μέχρι σήμερα και ρίχνει φως στη δημιουργία των πρωταρχικών φλοιών που κάλυπταν τους αρχαιότερους πρωτοπλανήτες», αναφέρουν οι ερευνητές που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS).

Πηγη: Daily Star

Διαβάστε ακόμα

Έκαναν πεζοπορία και βρήκαν... συντρίμμια μιας «καταραμένης» πτήσης

Συμμαθητές της την ξυλοκόπησαν και την πέταξαν στον Σηκουάνα - Η μητέρα του θύτη τους «κάρφωσε» στις αρχές

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το Reader στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.
# TAGS:
ΜΕΤΕΩΡΙΤΗΣ