Μενού
  • Α-
  • Α+

Μια απρόσμενη ημέρα είχαν οι υπάλληλοι και ο ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου στις ΗΠΑ, όταν ένας πελάτης άφησε φιλοδώρημα 400 φορές μεγαλύτερο του λογαριασμού που έκανε.

Διαβάστε ακόμη: ΗΠΑ: Εκαναν εξορκισμό για τα νεκρά δέντρα σε εμπόριο ξυλείας

Ο γενναιόδωρος πελάτης που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του, έκανε λογαριασμό 38 δολάρια, ωστόσο θέλησε να αφήσει κάτι παραπάνω από το 10% που υποχρεούται ο πελάτης να αφήσει φιλοδώρημα για τον σερβιτόρο. Το κάτι παραπάνω όμως, ήταν 16.000 δολάρια. 

«Νόμιζα ότι έκανε λάθος», δήλωσε ο Μάικ Ζαρέλα, ιδιοκτήτης του εστιατορίου. Ο πελάτης πάντως, ο οποίος δεν ήταν τακτικός στο συγκεκριμένο εστιατόριο, ξεκαθάρισε ότι δεν επρόκειτο για λάθος, λέγοντας πως το προσωπικό άξιζε αυτά τα χρήματα διότι δούλεψαν σκληρά.

«Είναι κάπως μυστηριώδης άνθρωπος. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα μου συνέβαινε κάτι τέτοιο. Σπεύσαμε να τον ευχαριστήσουμε αμέσως, Ήταν μια δύσκολη χρονιά για όλους μας. Όταν βλέπεις κάποιον να κάνει κάτι τέτοιο αλλάζει η πίστη του για την ανθρωπότητα. Μας είπε απλώς ότι εργαζόμαστε σκληρά και ήθελε να κάνει κάτι καλό για μας», είπε υπάλληλος του εστιατορίου.

Τα χρήματα μοιράστηκαν στους σερβιτόρους και στο προσωπικό της κουζίνας.

Κάτι ανάλογο είχε συμβεί τον Νοέμβριο σε μπαρ στο Κλίβελαντ. Ένας πελάτης είχε παραγγείλει μια μπύρα και άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολάρια. Το περιστατικό αυτό είχε γίνει το βράδυ που το μπαρ θα έκλεινε λόγω των μέτρων του κορονοϊού.

«Λίγο πριν κλείσουμε, ένας πελάτης μπήκε και πήρε μια μπύρα. Όταν έφυγε διαπίστωσα ότι είχε αφήσει 3000 δολάρια. Έτρεξα να τον προλάβω, αλλά με διαβεβαίωσε ότι δεν είχε κάνει λάθος», είπε ο ιδιοκτήτης.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA