Μπορεί να ακούγεται ότι οι Έλληνες δαπανούν πολλά χρήματα για την διασκέδαση τους παρά τις οικονομικές δυσκολίες, ωστόσο η έρευνα του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών για την πολιτιστική κατανάλωση βάζει τα πράγματα σε τάξη και αποδεικνύει ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την ελληνική καθημερινότητα.

Πιο συγκεκριμένα, στην έρευνα του ΕΚΚΕ που δημοσιεύει η εφημερίδα Καθημερινή, δείχνει ότι η κρίση των τελευταίων χρόνων έχει περιορίσει σε ποσοστό 15% τις εξόδους των Ελλήνων. Αναλυτικότερα, τη μεγαλύτερη μείωση έχουν δεχθεί τα μπουζούκια σε ποσοστό 45,7% και τα ρεμπετάδικα 51,4%.

Όσον αφορά στο πεδίο της μουσικής η κατηγορία των ανενεργών φτάνει το 62%, στο θέατρο-χορό το 78%, ενώ στο σινεμά περιορίζεται στο 40%. «Οι μεγαλύτερες μεταβολές παρατηρούνται στην κατανάλωση πολιτιστικών προϊόντων από τους μικρομεσαίους, όπως μικροεπιχειρηματίες ή μικροβιοτέχνες και μαγαζάτορες, αλλά και όσους ασχολούνται με χειρωνακτικές εργασίες», τόνισε ο Δημήτρης Εμμανουήλ, διευθυντής ερευνών του ΕΚΚΕ και επιστημονικός υπεύθυνος του έργου.

Φωτογραφία Eurokinissi