News

Οι διαφημίσεις... ναυάγια που τρόμαξαν και απώθησαν τους καταναλωτές

Αυτές είναι οι δέκα πιο χαρακτηριστικές διαφημίσεις που στέφθηκαν με απόλυτη... αποτυχία.

Η διαφήμιση είναι τέχνη οπότε η δημιουργία της είναι μια διαδικασία που υπόκειται καθαρά σε υποκειμενικά κριτήρια.

Διαφήμιση είναι η διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού των καταναλωτών για προϊόντα και υπηρεσίες. Τα τελευταία χρόνια όλο και μεγαλύτερα ποσά ξοδεύονται από τις εταιρείες για τη διαφημιστική προβολή τους και πολλές φορές τα αποτελέσματα είναι ομολογουμένως εντυπωσιακά.

Υπάρχουν όμως και προσπάθειες που «ναυαγούν», με διαφημίσεις να γίνονται γνωστές για τους λάθους λόγους ή ακόμα και να αποσύρονται.

Αυτές είναι οι δέκα πιο χαρακτηριστικές διαφημίσεις που στέφθηκαν με απόλυτη... αποτυχία καθώς μετέφεραν το λάθος μήνυμα, τρομάζοντας και αποθώντας το καταναλωτικό κοινό.

10
I'm Not Lovin' It

Οι διαφημιστές επιστρατεύουν συχνά το χιούμορ για να κάνουν αίσθηση, αλλά τα αποτελέσματα είναι τρομακτικά. Τα McDonald's στην Ιαπωνία δημιούργησαν μια σειρά σποτ στην οποία πρωταγωνιστεί ο κλόουν Ρόναλντ ΜακΝτόναλντ, ο οποίος παρακολουθεί τους καταναλωτές.

Προηγούμενο
Επόμενο
9
Ο φόβος ως μέσο διαπαιδαγώγησης

Σκοπός φινλανδικής ΜΚΟ ήταν να δείξει το αντίκτυπο που έχει στον ψυχισμό του παιδιού ο αλκοολικός γονιός. Η διαφήμιση δείχνει τους γονείς να μετατρέπονται σε τέρατα και να καταστρέφουν τις ζωές των παιδιών τους. Τελικά είχε τα αντίθετα αποτελέσματα αφού τα παιδιά που την έβλεπαν είχαν αισθήματα φόβου, πολύ χειρότερα από αυτά που τους προκαλούσαν οι αλκοολικοί γονείς τους.

Προηγούμενο
Επόμενο
8
Ο συνάδελφος... φίδι

Αν αφήσεις το φαγητό σου ενώ έχεις διάλειμμα στη δουλειά, σύμφωνα με τη διαφήμιση, θα διαπιστώσεις ότι ο συνάδελφος σου θα έχει μετατραπεί σε φίδι για να το καταπιεί όπως τα ανακόντα!

Προηγούμενο
Επόμενο
7
Τα καλά λάστιχα σε σώζουν από τα φαντάσματα

Χαρακτηρίστηκε το 2013 ως η πιο τρομακτική διαφήμιση του κόσμου. Το σποτ της εταιρεία ελαστικών Autoway στην Ιαπωνία, μπορεί να προκαλέσει καρδιακή προσβολή και η εταιρεία προειδοποιεί τους τηλεθεατές ότι « δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν τραυματισμούς, ασθένειες, και ζημία βλέποντας το διαφημιστικό».

Σύμφωνα με την Autoway, τα λάστιχα δεν χρησιμεύουν για να προστατευτείς από τις καιρικές συνθήκες αλλά για να ξεφύγεις από τις... σκοτεινές δυνάμεις που θέλουν να σε σκοτώσουν.

Στο βίντεο φαίνεται ένας οδηγός μηχανής τη νύχτα να περνά χιονισμένους δρόμους, όταν μπροστά του εμφανίζεται ένα φάντασμα!

Προηγούμενο
Επόμενο
6
Η κούκλα που ψιθυρίζει

Η παιδική κούκλα που ψιθυρίζει μυστικά στο αυτί του. Αυτό μόνο του σαν γεγονός είναι τρομακτικό και η διαφήμιση έρχεται να το επιβεβαιώσει.

Προηγούμενο
Επόμενο
5
Ακόμα και τα μωρά από την κόλαση πρέπει να φυσούν τη μύτη τους

Η διαφήμιση της Kleenex στην Ιαπωνία είναι άκρως τρομακτική εξαιτίας της σχέσης της γυναίκας με το... δαιμονικό μωρό που δεν θέλει να του σκουπίσουν τη μύτη αλλά και του νανουρίσματος που παραπέμπει σε... φαντάσματα. Μάλιστα κάποιοι θεωρούν τη διαφήμιση καταραμένη!

Προηγούμενο
Επόμενο
4
Το μωρό που γελάει πολύ

Μία παιδική κούκλα που γελάει ασταμάτητα είναι άκρως ενοχλητική για τους γονείς αλλά η Baby Laugh A-Lot εκτός από ενοχλητική είναι και τρομακτική! Το συνεχόμενο γέλιο της προκάλεσε εφιάλτες σε μια γενιά παιδιών και... απέχθεια στους γονείς.

Προηγούμενο
Επόμενο
3
Η Love's και το σπρέι σώματος για σέξι μωρά

Η Love's έφτιαχνε αποσμητικά και ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής τη δεκαετία του '70 με πολλούς να παραβλέπουν τις... περίεργες διαφημίσεις της.

Στη συγκεκριμένη διαφήμιση, το σπρέι κάνει τις γυναίκες να μυρίζουν σαν... σέξι μωρά με μία νότα «αθωότητας» που κανείς δεν μπορεί να της αντισταθεί.

Προηγούμενο
Επόμενο
Τρώγοντας... μικρό μωρό
2
Τρώγοντας... μικρό μωρό

Το να πουλήσεις παγωτό είναι μια εύκολη υπόθεση αφού οι περισσότεροι άνθρωποι το τρώνε. Η Little Baby's το ήξερε και αποφάσισε να δημιουργήσει... εφιάλτες σε όσους αγαπούν το παγωτό. Η προσέγγιση της στη διαφήμιση είναι ανορθόδοξη αφού ένας άνθρωπος τρώει τον... εαυτό του που είναι καλυμμένος με... Little Baby's παγωτό.

Προηγούμενο
Επόμενο
1
Ο κλόουν που θα σου κόψει την όρεξη

Πολλοί είναι οι άνθρωποι που φοβούνται τους κλόουν. Αν η μορφή τους παρουσιάζεται και ως έντονα μακιγιαρισμένη τότε το σκηνικό μοιάζει βγαλμένο από θρίλερ.

Σκοπός των διαφημιστών των δημητριακών Sugar Rice Krinkles ήταν να τραβήξουν το ενδιαφέρον των παιδιών. Ωστόσο ο σκοπός δεν επετεύχθη αφού η συγκεκριμένη, ασπρόμαυρη, διαφήμιση της δεκαετίας του '60 έπαιξε ρόλο στις μετέπειτα φοβίες πολλών ενηλίκων για τους κλόουν.

Προηγούμενο
TAGS
#Viral