News

10 προϊόντα που δημιούργησαν εταιρείες κολοσσοί και... πάτωσαν

Κάποια διάσημα brands επιχείρησαν να διευρύνουν την γκάμα τους, λανσάροντας νέα προϊόντα,και δεν τα κατάφεραν με αποτέλεσμα να έχουν μεγάλες απώλειες.

Δεν είναι λίγες οι εταιρείες που έχουν συνδέσει το όνομά τους με πολύ γνωστά προϊόντα. Στην προσπάθειά τους, όμως, να... ξεφύγουν από τα γνωστά που ήδη έχουν γίνει must, επιχείρησαν να επενδύσουν σε νέες ιδέες οι οποίες εν τέλει δεν ευδοκίμησαν.

Διάσημα brands αποφάσισαν να διευρύνουν την γκάμα τους, λανσάροντας νέα προϊόντα, που όμως δεν έτυχαν της αποδοχής του καταναλωτικού κοινού με αποτέλεσμα να καταγράψουν μεγάλες απώλειες. 


 

10
Κολόνια Bic, 1989

Πρόκειται για ένα προϊόν που απέτυχε καθώς αποσύρθηκε μέσα σε ένα χρόνο και η Bic είχε απώλειες 11 εκατομμυρίων δολαρίων.

Προηγούμενο
Επόμενο
9
Windows Vista, Microsoft, 2007

Πρόκειται για μια μεγάλη αποτυχία της Microsoft αφού αντιμετώπιζαν προβλήματα ασφαλείας, και δημιουργούσαν προβλήματα στους drivers.

Προηγούμενο
Επόμενο
8
Google Glass, 2013

Τα «έξυπνα» γυαλιά της Google δεν είχαν την αναμενόμενη επιτυχία επειδή κόστιζαν 1.500 δολάρια και θεωρήθηκαν πως δεν ήταν ασφαλή για τους χρήστες.

Προηγούμενο
Επόμενο
7
Διψασμένη γάτα! Διψασμένος σκύλος!, 1994

Το 1994 κυκλοφόρησε εμφιαλωμένο νερό για γάτες και σκύλους με βιταμίνες και γεύση. Οι καταναλωτές το απέρριψαν.

Προηγούμενο
Επόμενο
6
Μπριζόλες Τραμπ, Ντόναλντ Τραμπ, 2007

Όταν δεν ήταν πλανητάρχης αποφάσισε να κυκλοφορήσει τις «καλύτερες μπριζόλες». Φαίνεται όμως πως οι καταναλωτές δεν είχαν την ίδια άποψη και έτσι αποσύρθηκαν από τα ράφια σε δύο μήνες.

Προηγούμενο
Επόμενο
5
Lip Balm με γεύση Cheetos, Cheetos, 2005

Η εταιρεία κυκλοφόρησε ένα προϊόν για τα χείλη με γεύση από τυρογαριδάκια και τελικά δεν έμεινε και για πολύ στα ράφια.

Προηγούμενο
Επόμενο
4
Bic για γυναίκες, 2012

Η εταιρεία κυκλοφόρησε ένα προϊόν μόνο για γυναίκες χωρίς την αναμενόμενη επιτυχία και έτσι αποσύρθηκε.

Προηγούμενο
Επόμενο
3
Μοβ κέτσαπ, Heinz, 2006

Στόχος της Heinz ήταν η προσέγγιση των παιδιών με μία κέτσαπ που θα τους κέντριζε το ενδιαφέρον. Είχε κυκλοφορήσει σε πράσινο και μοβ αλλά τελικά απέτυχε.

Προηγούμενο
Επόμενο
2
Clippy, Microsoft, 1990

Έχει περιγραφεί ως τον πιο αντιπαθητικό βοηθό. Ο Clippy συνόδευε τη σουίτα Microsoft Office για έξι χρόνια και έγινε διάσημος εξαιτίας του πόσο ενοχλητικός μπορούσε να γίνει. Εμφανιζόταν ενώ δεν τον χρειαζόσουν ενώ αν τον ρωτούσες, οι απαντήσεις του ελάχιστα σε βοηθούσαν. 

Προηγούμενο
Επόμενο
1
Έτοιμα γεύματα, Colgate, 1982

Πρόκειται για μία από τις πιο δημοφιλείς μάρκες οδοντόκρεμας αλλά το 1982 επιχείρησε να λανσάρει τα Colgate Entrees, μία σειρά κατεψυγμένων έτοιμων γευμάτων. Η επιτυχία δεν ήταν η αναμενόμενη καθώς οι καταναλωτές υποσυνείδητα έβλεπαν τα γεύματα και τους ερχόταν η γεύση της οδοντόκρεμας και όχι του φαγητού. Τελικά αποσύρθηκαν από την αγορά.

Προηγούμενο
TAGS
#Viral