News
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

Fashionphoria, το πρώτο κοινωνικό δίκτυο για τους fashionistas

[[{"type":"media","view_mode":"media_large","fid":"22110","attributes":{"class":"media-image alignnone size-medium wp-image-834811","typeof":"foaf:Image","style":"","width":"800","height":"343","alt":"fashionphoria"}}]] Το fashionphoria είναι το πρώτο κοινωνικό δίκτυο μόδας και είναι ελληνικό! Το δημιούργησαν άνθρωποι με πάθος για την μόδα επιδιώκοντας να αποτελέσει χώρο ανταλλαγής προσωπικών ενδυματολογικών απόψεων και ενημέρωσης για τις εξελίξεις στο χώρο της μόδας, προωθώντας κυρίως την έκφραση της προσωπικότητας μέσω των ενδυματολογικών επιλογών.Δεν αποτελεί ένα aggregator website, ούτε ένα (ακόμα) ηλεκτρονικό κατάστημα. Eίναι ένα μοναδικό  προϊόν και οι υπηρεσίες του αποτελούν πρωτοποριακά εργαλεία για τις Επιχειρήσεις της Μόδας και Ένδυσης.Γράφει η Ελένη Λαζάρου  Οι συντελεστές του μιλούν στο koolnews.gr και εξηγούν το γιατί:Πως γεννήθηκε η ιδέα για την πλατφόρμα Fashionphoria;Η ιδέα γεννήθηκε διαπιστώνοντας την ανάγκη του κοινού να ενημερωθεί για την μόδα από μια πλατφόρμα που θα ασχολείται αποκλειστικά και μόνο για αυτή. Μια ιστοσελίδα δηλαδή όπου θα μπορούν οι fashionistas και bloggers να ενημερωθούν άμεσα για το τι συμβαίνει στο χώρο της μόδας, να βρουν ρούχα παπούτσια και αξεσουάρ που τους ταιριάζουν και να δημιουργήσουν το δικό τους στυλ. Μόνο μόδα, ούτε ζώδια, ούτε μαγειρική, ούτε άλλες πληροφορίες.Πως ακριβώς λειτουργεί και τι την κάνει μοναδική;Η μοναδικότητα της πλατφόρμας μας βρίσκεται στο γεγονός ότι παρέχεται ένα διαδραστικό περιβάλλον όπου οι επισκέπτες μπορούν: (α) να δημιουργούν εύκολα τα δικά τους outfits από ένα μεγάλο εύρος προϊόντων, (β) να ζητούν τη γνώμη των φίλων τους δημοσιεύοντάς τα στα social media (γ) να αγοράζουν τα προϊόντα με απευθείας πρόσβαση στα eshops και brands. Σε πρώτη φάση το Fashionphoria απευθύνεται μόνο σε γυναίκες. Επίσης, οι bloggers μπορούν μέσω της ιστοσελίδας να εμπλουτίσουν το περιεχόμενό του blog τους από τα προϊόντα που διαθέτουμε και να απευθυνθούν σε ένα μεγαλύτερο κοινό που έχει ανάγκη το στυλ και τη δημιουργία.Ποια είναι η καινοτομία στον τρόπο αγοράς;Η καινοτομία στον τρόπο αγοράς έγκειται στο γεγονός ότι ο επισκέπτης δεν «βομβαρδίζεται» με πλήθος προϊόντων αλλά αντίθετα επιλέγει αυτά που ταιριάζουν στο στυλ του, συνδυάζοντάς τα και δημιουργώντας το καλύτερο για αυτόν αισθητικό αποτέλεσμα.Ποιο το όφελος για τις επιχειρήσεις;Το Fashiophoria δίνει στις επιχειρήσεις και ειδικότερα στις Ελληνικές επιχειρήσεις ένα καινούργιο κανάλι προβολής και προώθησης των προϊόντων τους με βάση τις προτιμήσεις του κοινού σε μια εποχή που το χρειάζονται όσο ποτέ άλλο. Φέρνει πιο κοντά το κοινό που ασχολείται με τη μόδα με τα καταστήματα και τα προϊόντα τους.Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;Η ιδέα φιλοξενήθηκε στη Θερμοκοιτίδα νεοφυών επιχειρήσεων (ΘΕΑ) του ΕΒΕΑ το προηγούμενο έτος. Το Fashionphoria θα είναι σύντομα διαθέσιμο στο κοινό με στόχο τη δημιουργία την πρώτης διαδικτυακής κοινότητας μόδας στην Ελλάδα. Στόχος μας είναι να παρέχουμε ένα κοινό διαδικτυακό σημείο στην Ελλάδα όπου οι λάτρεις της μόδας θα μπορούν να βρουν τα προϊόντα που τους ταιριάζουν και να δημιουργούν το δικό τους στυλ. Όσοι ενδιαφέρονται για πιθανές συνεργασίες αλλά και ανυπομονούν να δουν την πλατφόρμα πριν την επίσημη έναρξή της μπορεί να στείλουν email στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected].

Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.