ΕΥΕΞΙΑ - FITNESS
18/04/2021 09:00

Δοκιμάσαμε και σου προτείνουμε τα πιο αποτελεσματικά βίντεο για κοιλιακούς

Με 10-15 λεπτά την ημέρα, κάθε μέρα, για ένα μήνα και θα δεις μεγάλες αλλαγές στην κοιλιά σου, αρκεί να μην αρκεστείς μόνο σε αυτό

Δοκιμάσαμε και σου προτείνουμε τα πιο αποτελεσματικά βίντεο για κοιλιακούς
Δοκιμάσαμε και σου προτείνουμε τα πιο αποτελεσματικά βίντεο για κοιλιακούς
Ανάγνωση:

Οδεύουμε ολοταχώς προς το εξάμηνο καραντίνας και ο πολύς ελεύθερος χρόνος δημιούργησε ανάγκες. Κι αυτές οι ανάγκες καλύφθηκαν από τη γυμναστική που είναι ένα τεράστιο αγχολυτικό και γίνεται σιγά σιγά ευχαρίστηση, ώστε περιμένεις εναγωνίως τη στιγμή της ημέρας που θα κάνεις το πρόγραμμα σου.

Αν είσαι απ΄αυτούς που χάνονται μέσα στον ωκεανό προτάσεων στο Youtube και στα social media, άσε μας τα ηνία και θα σε πάμε κάπου καλά. Όχι εμείς για την ακρίβεια, αλλά κανάλια στο Youtube που μέσα στην πανδημία έκαναν χρυσές δουλειές με τα views.

Δε σου προτείνουμε όμως στα τυφλά. Όλα τα προγράμματα που θα δεις, ο υπογράφων τα έχει κάνει για 3 με 4 εβδομάδες σε αυτό το διάστημα της καραντίνας και είδε ότι είναι αρκετά αποτελεσματικά. Εξυπακούεται πως οι κοιλιακοί δε γίνονται μόνο με ασκήσεις. Θέλουν διατροφή, πιο αυστηρή σε σχέση με άλλες μυικές ομάδες, θέλουν τρέξιμο και περπάτημα, θέλουν άλλο lifestyle. Αν δεν τα κάνεις όλα συνδυαστικά, θα απογοητευτείς και θα τα παρατήσεις.

Το διατροφικό κομμάτι δε μπορούμε να στο καλύψουμε εμείς, γιατί δεν είμαστε διατροφολόγοι. Μπορούμε όμως να σου προτείνουμε αυτά που δοκιμάσαμε και είδαμε τα αποτελέσματα τους.

Το clean cut του Φρέιζερ Γουίλσον

Ο Φρέιζερ έχει μια πλειάδα από βίντεο για κοιλιακούς, μπορείς να βρεις τις ομάδες κοιλιακών που θες να εστιάσεις και να τις πιάσεις μία μία. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν έχει τόση ένταση σε επίπεδο stamina, αλλά κάποιες ασκήσεις βάζουν παραπάνω πίεση σε όλο το σώμα για να εκτελέσει σωστά την άσκηση, ιδίως κάτι side plank dips. Μέσα σε ένα μήνα θα βλέπεις την κοιλιά σου στον καθρέφτη και θα αναρωτιέσαι πως βρέθηκαν εκεί τα τετράγωνα των αστέρων. Εκτός κι αν μετά από τους κοιλιακούς τρως πίτσες και μπέργκερ, οπότε μάλλον θα βλέπεις όνειρο.

Το πρόγραμμα του Ρόουαν Ρόου

Μέσα στην πανδημία ο Ρόουαν Ρόου εξελίχθηκε σε έναν από τους καλύτερους Youtubers στο κομμάτι του fitness, ακριβώς επειδή κι αυτός δεν επέδειξε όπως ο Κρις Χερία κάποιον σούπερ εξοπλισμό στο σπίτι του. Όλα του σχεδόν τα προγράμματα είναι χωρίς εξοπλισμό και στους κοιλιακούς μπορείς να βρεις πολλούς ενδιαφέροντες συνδυασμούς ασκήσεων. Αυτό το πρόγραμμα που επισυνάπτεται σου χτίζει την αντοχή, δεν προσφέρει τρελό κάψιμο, αλλά είναι ένα medium πρόγραμμα για να σε βοηθήσει να πας στο επόμενο level.

Κάτω κοιλιακοί με τον AthleanX

Ο Τζεφ Καβαλίερ είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς και επιτυχημένους εκπαιδευτές και έχει κάνει τρομερή δουλειά στο Youtube. Στο κανάλι του δε θα βρεις μόνο προγράμματα ασκήσεων, αλλά και την επιστήμη που δικαιολογεί κάθε άσκηση και κάθε πρόγραμμα.

Αν είσαι απ΄αυτούς που δε γουστάρουν τις ασκήσεις κοιλιακών, τότε με αυτό το μόλις 6λεπτο πρόγραμμα θα νιώσεις τίμιο κάψιμο στους κάτω κοιλιακούς.

Το ab workout των Tiff & Dan

Ο Νταν από αυτό το youtube κανάλι έχει αρκετά βίντεο με κοιλιακούς, έχω δοκιμάσει 3-4 απ΄αυτά για 3 εβδομάδες το καθένα. Έχει και πιο εξειδικευμένα, για άνω κοιλιακούς ή obliques ή για να πετύχεις v-cut (κάτι που θέλει και γονιδιακό χάρισμα), οπότε μπορείς να βρεις τρία και να τα συνδάσεις. Σου προτείνω για μια σχετικά ολοκληρωμένη φάση αυτό εδώ, αλλά, όπως λέει και στην περιγραφή, για να δεις τα σωστά αποτελέσματα, θέλει να βάλεις και HIIT και Tabata στο πακέτο για 2-3 φορές την εβδομάδα.

Εναλλακτικά, τσέκαρε κι αυτό εδώ, για να κάνεις τους κοιλιακούς που κάνουν οι μποξέρ.

Οι 4 εβδομάδες του Ίγκορ Βοϊτένκο

Ο Ρώσος bodybuilder είναι ένας από τους καλύτερους youtubers και instructors στο κομμάτι της άσκησης στο σπίτι και χωρίς την ανάγκη οργάνων γυμναστικής. Βασίζει την ενδυνάμωση των μυών στο bodyweight και ίσως να τον ξέρεις επειδή αυτός ξεκίνησε πριν κάτι μήνες το challenge του no hands push up.

Στο ακόλουθο βίντεο βλέπεις το 4ο πρόγραμμα του ενός μήνα, την τέταρτη εβδομάδα κοιλιακών, που είναι και το αποκορύφωμα. Αν είσαι αρχάριος θα πρέπει να ξεκινήσεις από το πρώτο, όπου οι ασκήσεις διαρκούς 30 δευτερόλεπτα, με 5 δεύτερα ανάσας μεταξύ των ασκήσεων και μισό λεπτό ξεκούρασης πριν τις τέσσερις τελευταίες ασκήσεις. Στη δεύτερη βδομάδα ο χρόνος της κάθε άσκησης πάει στα 35 δεύτερα και έχουμε διαφορετικό mix and match. Στην τρίτη βδομάδα αφαιρείται το μισό λεπτό ξεκούρασης και έχουμε ασκήσεις 35 δευτερολέπτων, όλες διαφορετικές από το δεύτερο βίντεο.

Στο 4ο και τελευταίο έχουμε όντως αυτό που λέει, δηλαδή burning abs. Βρίσκομαι στο φινάλε αυτού του μήνα και με το τελευταίο νιώθεις όντως τρελό κάψιμο στους κοιλιακούς, καταλαβαίνεις πόση ένταση χρειάζεται στην ανάσα και αν σε αυτόν τον μήνα έχεις και σωστή διατροφή, με κομμένες ζάχαρες, με σωστά cheat days και περπάτημα, τότε θα καταλάβεις μεγάλη διαφορά. Δε θα εμφανιστεί ξαφνικά six pack, αλλά θα δεις τα πρώτα ίχνη από πλάγιους και πάνω κοιλιακούς να εμφανίζονται.

Από τα 5 θεωρώ πως είναι το πιο intense κι αυτό που δεν υπόσχεται υπερβολές, αλλά κοιτάζει το σταδιακό χτίσιμο.

Google News
Ακολουθήστε το Reader στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.
# TAGS:
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ FITNESS

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ