Girls
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

Tommy Hilfiger: Η φθινοπωρινή συλλογή 2016 και η Gigi Hadid… μαγεύουν [εικόνες]

[[{"type":"media","view_mode":"media_large","fid":"3497","attributes":{"class":"media-image alignnone size-full wp-image-842182","typeof":"foaf:Image","style":"","width":"950","height":"650","alt":"gigi-hadid-tommy-hilfiger-650"}}]] Την ίδια στιγμή που η συλλογή Tommy Hilfiger Fall 2016 είναι εμπνευσμένη από την αίγλη της δεκαετίας του 1920, το brand κοιτάζει μόνο προς τα εμπρός αγκαλιάζοντας την ψηφιακή τεχνολογία και εμπλέκοντας νέες πρωτοβουλίες κατά την διάρκεια του Fashion Show.

Tommy Hilfiger Runway collection Fall 2016

Park Avenue Armory

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου στις 18.00!

Κάθε σεζόν, ο Tommy Hilfiger χρησιμοποιεί ψηφιακές καινοτομίες για να μεταφέρει το σκηνικό του show και να κάνει προσβάσιμη την εμπειρία σε όλους παγκοσμίως– από τους καλεσμένους στη Νέα Υόρκη μέχρι την παγκόσμια βάση των fans μας που το παρακολουθούν μέσω live streaming και social media. Καταναλωτές, bloggers, influencers και εκπρόσωποι των media έχουν την δυνατότητα να συμμετάσχουν στην δυναμική, εξωστρεφή και πολυδιάστατη συνομιλία για τη μόδα.

Instapit

Το «InstaPit» φέρνει ένα μοντέρνο twist στην απαθανάτιση της NYFW συμπληρώνοντας την προβολή μέσα από τα παραδοσιακά media και δημιουργώντας έναν αποκλειστικό χώρο για τους Instagrammers ώστε να καταγράψουν τα looks της Fall 16 Hilfiger Collection που θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στην πασαρέλα. Η ιδέα αυτή ενθαρρύνει την κατανοητή ψηφιακά προσέγγιση του να γενικεύσει την φωτογράφηση της πασαρέλας και αντανακλά το συνεχιζόμενο όραμα του brand να κάνει ακόμα πιο εξωστρεφή την εμπειρία του show.

Tommy Hilfiger on Snapchat

Το Φθινόπωρο του 2016 σηματοδοτείται από την έναρξη της συνεργασίας του Tommy Hilfiger με την Gigi Hadid ως παγκόσμια πρέσβειρα του brand για την γυναικεία ένδυση και υπόδηση, τα αξεσουάρ και το άρωμα. Επιπλέον αυτού, η Gigi Hadid θα λανσάρει τον Tommy Hilfiger στο εξαιρετικά δημοφιλές app Snapchat. Χρησιμοποιώντας ως βάση εκκίνησης το Fall16 Runway Show, η Gigi Hadid θα παρέχει σε ένα νέο κοινό πρόσβαση στα shows του Tommy Hilfiger, μαγνητοσκοπημένες τις καλύτερες στιγμές από τα παρασκήνια, την πρόβα και τα τελευταία δευτερόλεπτα πριν ξεκινήσει η εκδήλωση.

GPS Radar for Apple Watch Premiere

Το Tommy Hilfiger θα είναι το πρώτο brand στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης που θα κάνει πρεμιέρα μία νέα εφαρμογή σε συνεργασία με την Apple Watch και την GPS Radar. Η εφαρμογή παρέχει στους επισκέπτες του show την απόλυτη πολυτέλεια του Fashion Week – γρήγορη πρόσβαση – καθώς η τεχνολογία δίνει στους χρήστες την δυνατότητα να ενημερώσουν το RSVP «σκανάρωντας» στις εκδηλώσεις και να λάβουν λεπτό προς λεπτό ενημερώσεις για το show. [ngallery id=842119 title="Tommy Hilfiger: Η φθινοπωρινή συλλογή 2016 και η Gigi Hadid… μαγεύουν [εικόνες] Όταν οι καλεσμένοι του Hilfiger Collection show κατεβάσουν το GPS Radar app στα Apple ρολόγια τους, θα λάβουν το «κλειδί» για να έχουν εικόνα του Hilfiger’s runway, της πρώτης σειράς και των παρασκηνίων. Επιπλέον, ο Tommy Hilfiger θα δημιουργήσει μία ειδική «λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας» αποκλειστικά για τους χρήστες της εφαρμογής ώστε να παρακάμψουν το preshow line – up έξω από το Park Avenue Armory.

UPPER DECK Photography

Αντανακλόντας το θέμα του show, ένας κινηματογραφιστής εμπνευσμένος από την δεκαετία του 1920 θα προσκαλεί τους επισκέπτες να βγάζουν bespoke GIFs μπροστά από το ειδικό backdrop που θα έχει στηθεί. Μεταμφιεσμένη σε vintage φωτογραφική μηχανή, η σύγχρονης τεχνολογίας κινηματογραφική κάμερα θα δημιουργεί την ίδια στιγμή GIF καθώς και μία στιγμαία φωτογραφία που οι επισκέπτες μπορούν να παίρνουν μαζί τους επί τόπου. Το snapshot θα περιέχει και ένα link που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κατεβάσουν το animated GIF online για άμεση κοινοποιήση.

BACKSTAGE GIF BOOTH

Ένα ειδικό GIF booth θα παρέχει μια αποκλειστική «ματιά» στον κόσμο από τα παρασκήνια όπου τα μοντέλα, οι επισκέπτες και οι δημοσιογράφοι θα κληθούν να δημιουργήσουν το δικό τους bespoke animated GIF. Για πρώτη φορά, το περιεχόμενο θα αναρτηθεί στους επίσημους λογαριασμούς του Tommy Hilfiger στο Twitter και το Weibo, ενώ οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν περαιτέρω GIFs στους δικούς τους προσωπικούς λογαριασμούς στο Instagram, το Facebook και το WeChat.

Livestream & The Conversation

Το fashion show του Tommy Hilfiger για τo Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016 από το Park Avenue Armory, θα είναι διαθέσιμο μέσω livestreaming σε πολλά παγκόσμια αλλά και Ελληνικά portals  & Fashion blogs. Την ίδια στιγμή η υπηρεσία The Conversation αποτελεί ένα live social media feed στο website www.tommy.com. Πρόκειται για έναν παγκόσμιο κοινωνικό σχολιασμό γύρω από την πασαρέλα. Ολοι μπορούν να πάρουν μέρος στη συζήτηση στο Instagram και στο Twitter χρησιμοποιώντας το ειδικό hashtag #tommyfall16. «Με αυτό τον τρόπο ένα παγκόσμιο ακροατήριο συμμετέχει σε μια ενιαία συνομιλία» δηλώνει ο Tommy Hilfiger.

Social Media

Στην υπηρεσία του fashion show μπαίνουν όλα τα social media του brand Tommy Hilfiger.Facebook:www.facebook.com/tommyhilfigerTwitter:www.twitter.com/tommyhilfigerInstagram:http://instagram.com/tommyhilfigerPinterest:http://www.pinterest.com/tommyhilfiger/Youtubehttps://www.youtube.com/user/tommyhilfiger 

Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.