Μενού
  • Α-
  • Α+

Η καταγγελία πως ελάφι έμεινε αβοήθητο στην Πάρνηθα, να ψυχορραγεί για τρεις ημέρες, επειδή ήταν ηλικιωμένο, έχει προκαλέσει οργή. Το άτυχο ζώο υποβλήθηκε σε ευθανασία και όπως αποδείχθηκε ήταν νέο και όχι ηλικιωμένο, και διαπιστώθηκε πως είχε κάταγμα λεκάνης. Ωστόσο υπήρξαν καταγγελίες και για απαράδεκτες συμπεριφορές των υπαλλήλων του δασαρχείου, σύμφωνα με τον Νίκο Λεφατζή που ανέδειξε το θέμα.

Διαβάστε ακόμη: Πάρνηθα: Πολίτης καταγγέλλει το δασαρχείο - Αδιαφόρησε για ελάφι που ψυχορραγούσε 3 μέρες

Κράτησαν μία εξοργιστικά αδιάφορη στάση. «Μου είπαν “τι θέλετε κύριε, έχετε πάρει πόσα τηλέφωνα από το πρωί!”», είπε ο ίδιος μιλώντας στο MEGA.

«Ότι θέλετε να μάθετε, στείλτε το γραπτώς. Περιμένουμε την αναφορά της κτηνιάτρου για να δούμε τι έγινε. Το ελάφι ήταν στον δρόμο από την περασμένη Πέμπτη. Περιμένουμε την κτηνίατρο. Έχουμε ένα μήνα περιθώριο να σας απαντήσουμε. Όταν θέλουμε θα σας στείλουμε email», απάντησε ο Γεώργιος Φρουσιος,  αναπληρωτής Σασάρχης Πάρνηθας.

Περνώντας στην αντεπίθεση, ο Ιωάννης Στάμου, αντιπρόεδρος του Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας, σημείωσε πως το δασαρχείο είναι υπεύθυνο να φέρει τον κτηνίατρο.

«Ξεκίνησε η διαδικασία και εμείς την Παρασκευή στείλαμε συνεργείο. Βλέπουμε μία καθυστέρηση, η οποία δικαιολογείται ως εξής: η καταγγελία έγινε την Πέμπτη, απ’ ότι μου είπαν στο δασαρχείο. Πήγαν την Πέμπτη, το έψαξαν και δεν το βρήκαν. Πήγαν πάλι την Παρασκευή και συγκρότησαν το συνεργείο».

«Η πρακτική είναι να επεμβαίνουμε και να προσφέρουμε τις πρώτες βοήθειες με κτηνίατρο», είπε ο κ. Στάμου και συμπλήρωσε πως ήταν δύσκολο για τον κτηνίατρο να μεταβεί έγκαιρα στην Πάρνηθα, καθώς μένει στον Πειραιά. «Δεν υπάρχει 24ωρη λειτουργία στο δασαρχείο, υπάρχουν ελλείψεις στο προσωπικό, οι οποίες έχουν μεγαλώσει τα τελευταία χρόνια».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA