Μενού
  • Α-
  • Α+

H Eurolife FFH κατέχει ηγετική θέση σε κερδοφορία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και το 2020 σημείωσε €22,2 εκατ. λειτουργικά κέρδη προ φόρων, € 448,65 εκ. εγγεγραμμένα ασφάλιστρα και €151,9 εκατ. συνολικά κέρδη προ φόρων. Το 2020 παρουσίασε, επίσης, αύξηση στο σύνολο ενεργητικού, το οποίο ανήλθε στα €3,5 δισ., ενώ τα ίδια κεφάλαια άγγιξαν τα €738 εκατ. Η εταιρεία, έχοντας καταβάλει το 2020 αποζημιώσεις ύψους €291,86 εκατ., βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό των ασφαλισμένων της και ανταποκρίνεται με συνέπεια στις ανάγκες και τις επιδιώξεις τους.

Όλα τα χρόνια παρουσίας της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Eurolife FFH δημιουργεί πρωτοποριακά και ευέλικτα προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου και αλλάζουν τον κλάδο της ασφάλισης στη χώρα. Με την επιτυχημένη πολυκαναλική στρατηγική της, η εταιρεία δραστηριοποιείται σε ολόκληρη την Ελλάδα με ένα ευρύ δίκτυο πωλήσεων, έτοιμη ανά πάσα στιγμή να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις σε κάθε άνθρωπο που την εμπιστεύεται. 

Η υποστήριξη των δικτύων συνεργατών είναι μία από τις βασικές προτεραιότητες της Eurolife FFH, γι' αυτό μέσα στο 2020 πραγματοποίησε συνολικά 345 εκπαιδευτικές συναντήσεις για τους συνεργάτες, με περισσότερες από 1.200 ώρες εκπαίδευσης και πάνω από 14.300 συμμετοχές. Σε ό,τι αφορά τους εργαζόμενους, η εταιρεία επενδύει συστηματικά στην περαιτέρω κατάρτισή τους, έχοντας υλοποιήσει το 2020 πάνω από 4.300 ώρες εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, καθώς και σεμινάρια wellness με θέμα την ψυχική υγεία και ευεξία. 

Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να υποστηρίζει τους ανθρώπους, όχι μόνο με τη δραστηριότητά της ως ασφαλιστική εταιρεία, αλλά και μέσα από πρωτοβουλίες που αναβαθμίζουν και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής τους, σε συνεργασία με αναγνωρισμένους φορείς, όπως, το Found.ation, η HOPEgenesis, ο Δήμος Αθηναίων, η Εθνική Λυρική Σκηνή, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και άλλους, με κριτήριο να αποτελεί καταλύτη για θετική αλλαγή στην κοινωνία. 

Παράλληλα, η εταιρεία έχει πιστοποιηθεί ως κλιματικά ουδέτερη από το 2020, σε συνέχεια μελέτης που πραγματοποίησε για λογαριασμό της το Κέντρο Αειφορίας CSE, αναγνωρίζοντας την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής ως σημαντικό στοιχείο της εταιρικής της υπευθυνότητας. Η πιστοποίηση αφορά τις εγκαταστάσεις της Eurolife FFH σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, υπολογίζοντας τις μετρήσεις των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τη λειτουργία της. 

Επίσης, η εταιρεία έχει υπογράψει τη Χάρτα Διαφορετικότητας και έχει δεσμευθεί να εφαρμόζει την ισότητα των ευκαιριών και της διαφορετικότητας στο εσωτερικό της, διασφαλίζοντας την ίση μεταχείριση του ανθρώπινου δυναμικού της, ανεξαρτήτως φύλου, φυλής, χρώματος, εθνικής ή εθνοτικής καταγωγής, γενεαλογικών καταβολών, θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας ή χρόνιας πάθησης, ηλικίας, οικογενειακής ή κοινωνικής κατάστασης, σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας ή χαρακτηριστικών φύλου.

Μέσα από το πρόγραμμα κοινωνικής της υπευθυνότητας, η Eurolife FFH συμβάλλει στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ: Μηδενική Φτώχεια (Στόχος 1), Καλή Υγεία & Ευημερία (Στόχος 3), Ποιοτική Εκπαίδευση (Στόχος 4), Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη (Στόχος 8), Λιγότερες Ανισότητες (Στόχος 10), Βιώσιμες Πόλεις & Κοινότητες (Στόχος 11), Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή (Στόχος 12), Δράση για το Κλίμα (Στόχος 13), Ζωή στη Στεριά (Στόχος 15), Ειρήνη, Δικαιοσύνη & Ισχυρούς Θεσμούς (Στόχος 16) και Συνεργασία για τους Στόχους (Στόχος 17).

Όταν ένα θέλω έχει αξία, πρέπει να παίρνει ζωή

Για τη Eurolife FFH, η κοινωνική υπευθυνότητα είναι μια δέσμευση που υλοποιείται με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, ώστε να δημιουργείται πραγματικό όφελος για την κοινωνία και τους ανθρώπους. Στο πλαίσιο αυτό, έχει μια διαχρονική συνεργασία με τη HOPEgenesis, με στόχο να βρίσκεται στο πλευρό των ελληνικών οικογενειών που κατοικούν σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και θέλουν να αποκτήσουν παιδιά, αλλά δεν έχουν εύκολη ή άμεση πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας και φροντίδας. Με την υποστήριξη της Eurolife FFH, η HOPEgenesis προσφέρει σε κάθε ωφελούμενη του προγράμματος τακτική παρακολούθηση από γυναικολόγους, υποστήριξη κατά την κύηση και τον τοκετό, μεταφορά σε κέντρα υγείας και μαιευτήρια.

Συνολικά, η εταιρεία έχει «υιοθετήσει» δέκα περιοχές της χώρας για την επόμενη τριετία. Έχοντας κάνει την αρχή από την Πάτμο, συνέχισε με τα Άγραφα, τους Λειψούς, το Καστελλόριζο, την Ανάφη, το Άνω Κουφονήσι, τη Νίσυρο, την Τήλο, τη Χάλκη και την Κάσο. Μέχρι στιγμής έχουν γεννηθεί 61 παιδιά μέσω του προγράμματος, ενώ άλλα 26 αναμένονται το επόμενο διάστημα. 

Τον Οκτώβριο του 2020, λόγω του μεγάλου αριθμού γεννήσεων στην Πάτμο, η Eurolife FFH δημιούργησε και εγκαινίασε τον πρώτο και μοναδικό παιδικό σταθμό του νησιού. Ένα χρόνο αργότερα, το Νοέμβριο του 2021, η εταιρεία βρέθηκε στην Παλαιοκατούνα Αγράφων για τα εγκαίνια του δεύτερου παιδικού σταθμού του προγράμματος. Μέχρι το 2023 θα έχει δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία από τις παραπάνω περιοχές. 

Στην Πάτμο, η αύξηση των γεννήσεων ήταν κατακόρυφη, ανατρέποντας το αρνητικό ισοζύγιο θανάτων-γεννήσεων. Γι’ αυτό, σε συνεργασία με το Κέντρο Αειφορίας CSE, η Eurolife FFH πραγματοποίησε μια μελέτη για το κοινωνικό αποτύπωμα της δράσης στο νησί, για την περίοδο 2019-2020. Χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία του Social Return on Investment (SROI), υπολογίστηκε ότι για κάθε €1 που επενδύει η εταιρεία στο πρόγραμμα, δημιουργεί κοινωνική αξία ισοδύναμη με €3,80

Οι δράσεις ενάντια σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, όπως η υπογεννητικότητα, χρειάζονται σταθερή επένδυση και συνέπεια, ώστε να έχουν αποτέλεσμα και να κάνουν τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων και τις τοπικές κοινωνίες. 

Αξία έχει να βλέπουμε μαζί το μέλλον της ασφάλισης

Στο πλαίσιο της έμφασης στον ψηφιακό μετασχηματισμό στο χώρο των ασφαλειών και την ενίσχυση του ρόλου που καλείται να διαδραματίσει ο σύγχρονος digital ασφαλιστής, η Eurolife FFH υλοποιεί το Eurolife Business Academy, μια πρωτοπόρα εκπαιδευτική πρωτοβουλία της, σε συνεργασία με τον φορέα καινοτομίας Found.ation

Πρόκειται για την πρώτη ακαδημία ψηφιακών και επαγγελματικών δεξιοτήτων για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ανεξαρτήτως του αν συνεργάζονται ή όχι με τη Eurolife FFH, με στόχο να εξελίξει τις γνώσεις τους στις σύγχρονες τεχνολογίες. 

Αναγνωρίζοντας το ρόλο των digital μέσων στο σημερινό επαγγελματικό περιβάλλον, η Eurolife FFH και το Found.ation σχεδίασαν τo Eurolife Business Academy για να εκπαιδεύσουν τους ασφαλιστές του αύριο στις σύγχρονες online τεχνολογίες, με έμφαση στο πώς θα αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν και τη σχέση με τους πελάτες τους. Το περιεχόμενο του Eurolife Business Academy εστιάζει στους τομείς της καινοτομίας, του ψηφιακού μετασχηματισμού, των νέων τεχνολογιών, όπως τα data analytics & το AI, της απομακρυσμένης εργασίας, του digital marketing και των νέων καναλιών που δημιουργούν ευκαιρίες επαφής και επικοινωνίας με τους πελάτες. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που το παρακολουθούν ήδη, μαθαίνουν digital τρόπους για να εργάζονται πιο αποτελεσματικά σήμερα και εξοπλίζονται με τα εφόδια που θα χρειαστούν στο μέλλον της εργασίας τους. 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA