Μενού
  • Α-
  • Α+

Την τελευταία του πνοή, έπειτα από μάχη με τον καρκίνο, άφησε σε ηλικία 40 ετών ο Φρειδερίκος Χόντος. Ηταν γιος του Αργύρη Χόντου, εκ των 5 συνιδρυτών – αδελφών των πολυκαταστημάτων «Hondos Center».

Διαβάστε ακόμη: Κορονοϊός: Θετικός ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος

Τον Ιούνιο του 2020 είχε πεθάνει από καρκίνο και ο θείος του Φρειδερίκου, Γιάννης Χόντος, σε ηλικία 67 ετών. Ο Γιάννης Χόντος είχε χάσει τη γυναίκα του επίσης από καρκίνο. Ο Φρειδερίκος ήταν ένας απ’ τους τρεις γιους του Αργύρη Χόντου, που μεταξύ άλλων ελέγχει τα καταστήματα Hondos στην οδό Ερμού στην Αθήνα, στην Κηφισιά, στο Μαρούσι, στο Παγκράτι, τη Λάρισα, το Βόλο, και τη Θεσσαλονίκη (Ευοσμο, Αριστοτέλους, Εγνατίας).

Ο Φρειδερίκος πέρα από μέλος του ΔΣ των εταιρειών που ήλεγχαν σειρά καταστημάτων με την επωνυμία Hondos ήταν επίσης και αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Amancon, που δραστηριοποιείται κυρίως στην εμπορία καλλυντικών ειδών καθώς και στην εμπορία κάθε είδους αξεσουάρ που σχετίζονται με γυναικεία ένδυση, την εμπορία κοσμημάτων και εσχάτως με τη διανομή φυσικών καλλυντικών από μικρούς Έλληνες προμηθευτές. Ηταν επίσης διαχειριστής της εταιρείας ΜΕΛΙΟΝ ΙΚΕ με δραστηριότητα την εμπορία μελιού και παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων.

Η οικογένεια

Πριν μισό περίπου αιώνα, τα παιδιά της πολύτεκνης οικογένειας του Σωτήρη Χόντου, με ένα δισάκι στον ώμο και τις ευχές των συγχωριανών τους, εγκαταλείπουν τις Μίκρες των Αγράφων (τα σημερινά Χοντέικα) με προορισμό την Αθήνα. Ξεκίνησαν ως πλασιέ σαπουνιών, αρωμάτων και φθηνών καλλυντικών της εποχής, τα οποία διέθεταν στους υπάλληλους της Τράπεζας της Ελλάδος και στους αστυνομικούς της Ασφάλειας Αθηνών. Αργότερα, «αναβαθμίστηκαν» αναλαμβάνοντας τη λειτουργία ενός περιπτέρου επί της οδού Ομήρου. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1967 και το πρώτο κατάστημα άνοιξε στην οδό Ομήρου.

Σταθμός στην εξέλιξη της εταιρείας ήταν και η απόφαση της επέκτασης μέσω franchise, χάρη στην οποία η επωνυμία Hondos Center θα αποκτούσε ευρεία αναγνωρισιμότητα σε όλη την ελληνική επικράτεια. Η επιτυχία είναι άμεση, καθώς οι Ελληνίδες βρίσκουν στο κατάστημα της Ομήρου το «σύμμαχό» τους στη γυναικεία περιποίηση. Με σλόγκαν το «του κόσμου τα καλλυντικά, πάντα πιο φθηνά» και με σκληρή προσωπική δουλειά και συχνά ταξίδια στο εξωτερικό, οι αφοί Χόντου καταφέρνουν να ανοίξουν το ένα κατάστημα μετά από το άλλο και να γιγαντώσουν την εταιρεία.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA