Μενού
  • Α-
  • Α+

Ανέφικτη θα είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών για αιτήματα που αφορούν στο δίπλωμα οδήγησης και άδειες κυκλοφορίας, κατά την περίοδο 14/1/2022 έως 24/01/2022, λόγω αναβάθμισης των Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Διαβάστε ακόμη: Ηλεκτρονικές αποδείξεις: Τα κίνητρα προς τους πολίτες στη μάχη για τη φοροδιαφυγή

Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «η Γενική Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής ενημερώνει τους συναλλασσόμενους πολίτες με τις υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής, ότι από το μεσημέρι της 14ης Ιανουαρίου (3 μ.μ.) μέχρι και το πρωί της Δευτέρας 24 Ιανουαρίου 2022 (7 π.μ.) δεν θα είναι δυνατή η εξυπηρέτησή τους, για αιτήματα που αφορούν άδειες οδήγησης και άδειες κυκλοφορίας.

Κατά το διάστημα αυτό δεν θα είναι εφικτή η εξυπηρέτησή τους καθώς, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού των Πληροφοριακών του Συστημάτων, θα προβεί σε αλλαγή της τεχνολογικής πλατφόρμας των εφαρμογών του Πληροφοριακού Συστήματος των Αδειών Κυκλοφορίας και Αδειών Οδήγησης». 

Σύμφωνα με την ενημέρωση των υπηρεσιών της Περιφέρειας, η  διαδικασία μετάβασης στο νέο online Πληροφοριακό Σύστημα θα ξεκινήσει την Παρασκευή, 14 Ιανουαρίου 2022 στις 15:00 και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022 στις 07:00.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA