Μενού
  • Α-
  • Α+

Τα μοιραία χιλιόμετρα που διένυσε η Ferrari του Τζώρτζη Μονογυιού μέχρι να φτάσει στο σημείο που συνέβη το τραγικό δυστύχημα, ήταν γραφτό να είναι και τα τελευταία για τον Ελληνα επιχειρηματία που έχασε τη ζωή του στην πρώτη του βόλτα με το νέο υπερπολυτελές αυτοκίνητό του. Για ορισμένους πολύ συγκεκριμένους λόγους, στο μυαλό πολλών ανθρώπων, έρχονται οι στιγμές που πριν από μερικούς μήνες στην άσφαλτο άφησε την τελευταία του πνοή ο γνωστός τράπερ, Mad Clip

Διαβάστε ακόμη: Τζώρτζης Μονογυιός: «Σκιές» από τον Αλέξη Κούγια για το δυστύχημα - Πώς εμπλέκει την πρώην σύζυγό του

Και αυτοί οι λόγοι γίνονται εμπεριστατωμένοι, όταν ο εμπειρογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς που κλήθηκε στο σημείο για να καταγράψει τα πρώτα στοιχεία, ανέφερε ότι ακόμη και ο ίδιος βλέπει αρκετές ομοιότητες ανάμεσα στα δύο τροχαία. Ειδικότερα όπως προκύπτει, από τα λεγόμενα του εμπειρογνώμονα: O Mad Clip είχε χάσει τη ζωή του στον ίδιο δρόμο και μάλιστα πολύ κοντά στο νέο αυτό δυστύχημα. Η φορά και η κατεύθυνση της εκτροπής είναι πανομοιότυπες, απλώς αλλάζει η κατεύθυνση του οχήματος:

  • Και τα δύο αυτοκίνητα έπεσαν πάνω σε δέντρο
  • Και τα δύο αυτοκίνητα πήραν φωτιά κατά την πρόσκρουση 
  • Και τα δύο αυτοκίνητα είχαν αναπτύξει μεγαλύτερη ταχύτητα από τα επιτρεπόμενα όρια
  • Και στα δύο τροχαία δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο, σύμφωνα με την Τροχαία

Παράλληλα, ο έμπειρος πραγματογνώμονας αναρωτήθηκε «...από πότε η κάμερα της τροχαίας δεν λειτουργεί και γιατί δεν την έχουν επισκευάσει», κάτι που όπως είπε αν ήταν σε λειτουργία θα έριχνε περισσότερο φως στην εξιχνίαση των αιτιών του τραγικού δυστυχήματος, όπως επίσης συνέβη με τον τράπερ.

«Η μία ιστορία μου θυμίζει... καρμπόν την άλλη»

Ειδικότερα, υπάρχουν λεπτομέρειες που η ειρωνεία της τύχης, τις φέρνει έτσι ώστε να μοιάζουν... καρμπόν οι δύο ιστορίες και να δημιουργούν πολλά ερωτηματικά σχετικά με την ασφάλεια που προσφέρουν τελικά αυτοκίνητα τεράστιας οικονομικής αξίας. 

«Το τροχαίο αυτό μου θυμίζει καρμπόν εκείνο του Mad Clip πριν από τρεις μήνες. Εγινε σε μια κοντινή απόσταση, γύρω στο 1,5, χλμ, όπου πριν λίγο καιρό σκοτώθηκε ο Mad Clip, ενώ παρουσιάζει και ομοιότητες με την φορά και την εκτροπή της Ferrari του Μονογυιού με την Porsche του Mad Clip», ήταν το πρώτο σχόλιο του κ. Μαδιά στην κάμερα του Alpha.

Εξήγησε ότι το αυτοκίνητο σημείωσε μπροστά και διαγώνια αριστερά εκτροπή και ύστερα από 15 μέτρα χτύπησε πάνω στο δέντρο, αποκολλήθηκε ο οπίσθιος δεξιός τροχός και το αυτοκίνητο στράφηκε προς τα αριστερά πριν καταλήξει στο σημείο όπου έπιασε φωτιά.

Σε ερώτηση για το εάν υπάρχουν ίχνη φρεναρίσματος απάντησε ότι «...δεν έχουν εντοπιστεί εμφανή ίχνη πλαγίας ολίσθησης ή τροχοπέδησης, μικρής ή μεγάλης έκτασης. Είναι ανύπαρκτα τα ίχνη. Η καταστροφή μπορεί να επήλθε ακόμα και με 90 χλμ, αλλά η αρχική ταχύτητα ήταν κατά πολύ μεγαλύτερη από τα επιτρεπόμενα όρια των 70 χλμ».

Ειδικά για το θέμα της ταχύτητας που μπορεί να είχε το αυτοκίνητο, ο πραγματογνώμονας, στάθηκε στο δυστύχημα του Mad Clip: «Θυμάστε την υπόθεση με τον Mad Clip που μιλούσαν για ιλιγγιώδη ταχύτητα; Περίπου 135 χλμ. ήταν η ταχύτητα εκτροπής και η ταχύτητα πρόσκρουσης 85 χλμ. Αυτές οι προσκρούσεις που δεν έχουν μεγάλες επιφάνειες, όπως σε κορμούς δέντρων και μεταλλικούς στύλους μεταβάλλεται, μειώνεται και στρεβλώνεται δραματικά ο ζωτικός χώρος της καμπίνας και έχουμε θανάσιμα αποτελέσματα ακόμη και σε ταχύτητες των 65-70 χλμ».

Πώς πήρε φωτιά και γιατί δεν έπρεπε να συμβεί αυτό

Ο μηχανολόγος - μηχανικός, Κώστας Λακαφώσης, μίλησε στο Mega για το δυστύχημα και τι μπορεί να προκάλεσε τη σύγκρουση, αναλύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχει η Ferrari. Ο μηχανολόγος σημείωσε πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει προγράμματα οδήγησης τα οποία μπορούν να είναι επικίνδυνα, καθώς απενεργοποιούνται όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος, ενώ αναφέρθηκε και στον λόγο που πήρε φωτιά η Ferrari.

Σύμφωνα με τον Κώστα Λακαφώση η φωτιά πιθανότατα προκλήθηκε επειδή το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου είναι χωρισμένο σε τρία κομμάτια στο μπροστινό μέρος του αμαξιού και συγκεκριμένα δεξιά, αριστερά και πίσω από τον οδηγό. Ο μηχανικός ανέφερε επίσης ότι το δυστύχημα του Madclip δεν είναι ίδιο με αυτό του Τζώρτζη Μονογυιού, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία ο πρώτος είχε αναπτύξει μεγαλύτερη ταχύτητα από τον δεύτερο.

Από την πλευρά του, όμως, ο κ. Μαδιάς εξέφρασε τον προβληματισμό του για το γεγονός ότι το όχημα τυλίχθηκε αμέσως στις φλόγες: «Επειδή αυτό το αυτοκίνητο έχει τον κινητήρα πίσω, και πάλι, και με τμήμα του κινητήρα, και με τμήμα του διαμερίσματος του κινητήρα που προσέκρουσε σε σταθερό, πακτωμένο άκαμπτο εμπόδιο, δεν έπρεπε, η πρώτη μου εκτίμηση, να πάρει το αυτοκίνητο φωτιά με τόση ευκολία. Τα αυτοκίνητα αυτής της κλάσης έχουν δικλείδες ασφαλείας στο ντεπόζιτο που είναι τα καύσιμα. Δεν πρέπει να παίρνουν αμέσως φωτιάς. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση, θα αποτελέσει αντικείμενο έρευνας».

Τι λένε και τι ερευνούν οι Αρχές

Στο μεταξύ, τις πρώτες εκτιμήσεις της έδωσε και η Τροχαία που ανέλαβε τη διερεύνηση της υπόθεσης: «Η πρώτη εικόνα που έχουμε δείχνει ότι δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο στο δυστύχημα στη Βούλα, όπου έχασε τη ζωή του ο οδηγός και τραυματίστηκε η σύζυγός του. Συγκεντρώνουμε βίντεο από κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας της περιοχής, ενώ έχουμε αναθέσει σε ειδικό πραματογνώμονα να συντάξει πόρισμα», ανέφεραν στο ΑΠΕ, πηγές της Τροχαίας για το σοκαριστικό δυστύχημα με τη Ferrari των 800 ίππων που μετά την πρόσκρουση με δέντρο, τυλίχτηκε στις φλόγες. Πάντως, οι έρευνες συνεχίζονται στη Βούλα. Μαρτυρίες και οπτικό υλικό από κάμερες προκειμένου να διαπιστωθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα με θύμα τον αδελφό της βουλευτού Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας, Κατερίνας Μονογυιού, αναζητούν οι αρχές.

Η συγκλονιστική μαρτυρία του φίλου του στην Τροχαία

Ο 45χρονος επιχειρηματίας είχε πάρει το πολυτελές αυτοκίνητο και συνοδευόμενος από τη σύζυγό του, η οποία κάθισε στη θέση του συνοδηγού, ξεκίνησαν με προορισμό το σπίτι τους, στη Βουλιαγμένη, όπου και θα στάθμευε η Ferrari. Πίσω τους, ακολουθούσαν δύο φίλοι του Μονογυιού με ξεχωριστά αυτοκίνητα. Ξαφνικά, έπειτα από μία δεξιά στροφή επί της λεωφόρου Καραμανλή, το πολυτελές όχημα προσέκρουσε με σφοδρότητα πάνω στο δέντρο, πήρε φωτιά και μετατράπηκε σε άμορφη μάζα.

Τα όσα συνέβησαν πριν από το θανατηφόρο τροχαίο περιέγραψε στην κατάθεσή του στην Τροχαία Ελληνικού, ο ένας από τους φίλους του επιχειρηματία που τον ακολουθούσαν.

Όπως μετέδωσε ο Alpha, ο φίλος του Τζώρτζη Μονογυιού είπε τα εξής στην κατάθεσή του: «Είμαι φίλος του…  και μεταβήκαμε μαζί με τον Γεώργιο Μονογυιό, περί τις 20:15 στην περιοχή κοντά στο Ασκληπιείο Βούλας για να παραλάβει ο Μονογυιός το νέο αυτοκίνητο με γερμανικές πινακίδες. Ξεκινήσαμε προς την οικία του στη Βουλιαγμένη για να σταθμεύσει εκεί. Επί της λεωφόρου Ποσειδώνος κινούνταν μπροστά ο Μονογυιός, πίσω ο… και  ακόμα πιο πίσω εγώ, με ένα πολυτελές αυτοκίνητο, λευκού χρώματος, ιδιοκτησίας του Μονογυιού. Κινούμασταν με φυσιολογική ταχύτητα περίπου 80 χιλιόμετρα, καθώς είχε φυσιολογική κυκλοφορία και δεν ήταν κενός ο δρόμος».

Τότε, όπως περιγράφει στην κατάθεσή του, «Ο Μονογυιός πήρε τη δεξιά στροφή στο ύψος της λεωφόρου Βουλιαγμένης. Εν συνεχεία την πήρε ο (σ.σ αναφέρεται στο όνομα του οδηγού της Porsche Cayenne). Και όταν πήρα και εγώ αυτή τη στροφή, είδα τον… να σταθμεύει και το αυτοκίνητο του Μονογυιού στη νησίδα μετά τη λεωφόρο Βάρης να έχει πέσει στο δέντρο».

Στη συνέχεια, αναφέρει ότι κατευθύνθηκε προς το αυτοκίνητο και προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα του Μονογυιού, χωρίς όμως αποτέλεσμα. «Ο… έβγαλε την Αθηνά και μετά με βοήθησε και βγάλαμε τον Μονογυιό από τη θέση του οδηγού, ενώ το όχημα είχε αρχίσει να πιάνει φωτιά. Τον βγάλαμε έξω και εκείνος δεν αντιδρούσε καθόλου και είχε εγκαύματα σε αρκετά σημεία του σώματος του», ανέφερε.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA