Μενού
  • Α-
  • Α+

Σάλος προκλήθηκε από το περιστατικό που έγινε γνωστό σήμερα αλλά εκτυλίχθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, με μία ηλικιωμένη γυναίκα να αναγκάζεται, λόγω οικονομικών προβλημάτων, να κλέψει από σούπερ μάρκετ προϊόντα αξίας 40 ευρώ με αποτέλεσμα να συλληφθεί και η εταιρεία να κάνει μήνυση εναντίον της. Τελικά το όλο ζήτημα λύθηκε μετά από παρέμβαση του υπουργείου Ανάπτυξης, ενώ και η ίδια η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία εξέφρασε τη θλίψη της για το περιστατικό.

Ολα ξεκίνησαν όταν η γιαγιά έβαλε στην τσάντα της κρέας και τυρί αξίας 30-40 ευρώ. Οταν έγινε αντιληπτή από το κατάστημα, ο υπεύθυνος κάλεσε την Αστυνομία παρά τις παροτρύνσεις των άλλων πελατών, οι οποίοι μάλιστα θέλησαν να πληρώσουν από την τσέπη τους το ποσό.

Τελικά, η Αστυνομία προσήγαγε την 70χρονη, με την ίδια να αναφέρει στους αστυνομικούς ότι «από φτώχεια και πείνα τα έκανα όλα αυτά». Όπως είπε, έχει στεγαστικό δάνειο και ρύθμιση δανείου πολύ μεγάλη και ότι με τα χρήματα της σύνταξης προσπαθεί να αποπληρώσει το δάνειο για να μην της πάρουν το σπίτι. Οι αστυνομικοί συγκινήθηκαν από την ιστορία της γιαγιάς και ζήτησαν από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ να αποσύρει τη μήνυση, με το νομικό τμήμα όμως να είναι ανένδοτο λέγοντας ότι «η πολιτική της εταιρείας είναι να μην αποσύρει αυτού του είδους τις μηνύσεις». Τελικά, η δίωξη δεν προχώρησε μετά από παρέμβαση του υπουργείου Ανάπτυξης.

Η ανακοίνωση της εταιρείας

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοτική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA