Μενού
  • Α-
  • Α+

Μία... απίστευτη παραγγελία δέχτηκε κατάστημα καφέ στη Θεσσαλονίκη αφού πελάτης έγραψε σχόλιο 164 λέξεων για την... ζάχαρη που δεν είχε χτυπηθεί αρκετά! Ο πελάτης ζήτησε να του χτυπήσουν τη ζάχαρη 100 φορές για να μην τον ενοχλεί και υποστήριξε πως παρά το γεγονός ότι ο ίδιος είναι υπάλληλος που αμείβεται με 500 ευρώ, προτιμάει τη συγκεκριμένη αλυσίδα επειδή του αρέσει ο καφές. 

Διαβάστε ακόμη: Αντώνης Συκάρης: Νέα επιχείρηση για την ανάσυρση της σορού από τα Ιμαλάια

Αναλυτικά το σχόλιο που έγραψε στην παραγγελία ήταν το εξής: «Θέλω κανέλα και χτυπήστε καλά την ζάχαρη. Πάνω από 100 φορές μου φέρατε και ήταν τέλειο, ενώ χθες όλη η ζάχαρη κάτω ήταν. Καθόλου δεν χτυπήθηκε, πολύ ελαφρύ, δεν ξέρω πολύ χάλια, πίκρα σαν όπως μένει καφές ώρες και απορίας γιατί; Δεκάδες τέλεια καφέ κάνατε και μου φέρατε, χθες γιατί; Και αργήσατε και πάρα πολύ. Για την πρώτη παραγγελία αναφέρομαι που έγινε το πρωί, το μεσημέρι όλα τέλεια.

Συγγνώμη κιόλας, αλλά στις κριτικές λέω τα καλύτερα γιατί είμαι ικανοποιημένος από όλα και φυσικά για το ευγενικό εξυπηρετικό προσωπικό που είναι πρότυπο, αλλά πριβέ σε εσάς θα λέω ότι με ενοχλεί. Και με ενόχλησε χθες με το φρέντο εσπρέσο για αυτό μετά παρήγγειλα φραπέ, απλά δεν σας το είπε ικανοποιημένος από όλο το προσωπικό όπως μιλά και εξυπηρετεί. Και πάλι συγγνώμη για την γκρίνια, αλλά χθες και σήμερα ανοιχτό το βενζινάδικο και έχει καφέ δωρεάν για μένα και επειδή δεν είναι ο καλός ο καφές του, παραγγέλνω από εσάς παρόλο που δουλεύω για 500 ευρώ».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA