Πώς μπορείς να μιλήσεις σε παιδιά για θέματα όπως η μείωση του πλαστικού, η σπατάλη τροφίμων και η κυκλική οικονομία; Με τρόπο, όμως, τέτοιο που όχι απλώς θα σε ακούσουν και θα ξεχάσουν όλα όσα τους είπες μέσα σε λίγα λεπτά, αλλά θα πάρουν το μήνυμα και θα το εφαρμόσουν στην ζωή τους.

Για να επιτευχθεί ένας τέτοιος στόχος, θα πρέπει η μεταφορά του μηνύματος να γίνει με ψυχαγωγικό και παιχνιδιάρικο τρόπο από κάποιον που δείχνει έμπρακτα πως είναι ευαισθητοποιημένος με το περιβάλλον. Έτσι ώστε τα παιδιά να ψυχαγωγηθούν, αποκτώντας ταυτόχρονα οικολογική συνείδηση.

Με μπούσουλα τις παραπάνω σκέψεις η Lidl Ελλάς, η οποία έχει αποδείξει με πολλές ενέργειες την περιβαλλοντική της ευαισθητοποίηση, προχωρά σε συνεργασία με την Εθνική Λυρική Σκηνή σε συμπαραγωγή μίας παράστασης μουσικού θεάτρου για μικρούς και μεγάλους, βασισμένη στις «Τέσσερις εποχές» του Αντόνιο Βιβάλντι η οποία πραγματεύεται με έξυπνο και ευφάνταστο τρόπο τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης της Lidl Ελλάς. 

Μια κίνηση διόλου τυχαία, αφού η συνεργασία της Lidl Ελλάς με την Εθνική Λυρική Σκηνή έχει ξεκινήσει το 2018 με τη Lidl Eλλάς ως χορηγό των εκπαιδευτικών εργαστηρίων μουσικής, μουσικού θεάτρου και καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Όσον αφορά την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση της Lidl Ελλάς, η παραπάνω παράσταση έρχεται, μεταξύ άλλων, σε συνέχεια της απόσυρσης της πλαστικής σακούλας μιας χρήσης από τα καταστήματα της, της λειτουργίας των κέντρων ανταποδοτικής ανακύκλωσης σε καταστήματά της από το 2016, ενώ στηρίζει ως αποκλειστικός χορηγός τα 2 πρώτα πανευρωπαϊκά «Πάρκα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης» στην Αθήνα και στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης.

Ας επιστρέψουμε, όμως, στα της παράστασης. «Ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με την Εθνική Λυρική Σκηνή ως χορηγοί των εκπαιδευτικών εργαστηρίων μουσικής, μουσικού θεάτρου και καλλιτεχνικής δημιουργίας για παιδιά και εφήβους. Σκεφθήκαμε ως επόμενο βήμα να τολμήσουμε τη δημιουργική σύνδεση θεμάτων που αφορούν γενικότερα στη βιώσιμη ανάπτυξη, με τον μουσικό – θεατρικό πολιτισμό. Να συνθέσουμε τις αγωνίες όλων μας για το περιβάλλον και το ευ ζην με τη διαχρονική δύναμη της λυρικής τέχνης. Οι «4 Εποχές» είναι για τη Lidl Ελλάς και την Εθνική Λυρική Σκηνή ακριβώς αυτό. Μια συνολική πρόκληση που είναι ταυτόχρονα και πρόσκληση ευαισθητοποίησης, κυρίως της επόμενης γενιάς, για το μέλλον του πλανήτη μας», επισήμανε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.

Από την πλευρά του ο Γιώργος Κουμεντάκης, Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, δήλωσε: «Χαιρόμαστε να συνεργαζόμαστε με εταιρίες που εκπροσωπούν την υγιή επιχειρηματική δραστηριότητα. Θεωρούμε πως είναι σημαντικό να αναγνωρίζεται το καλό σε κάθε τομέα του δημόσιου βίου και της οικονομίας».

Η νέα συνεργασία της Lidl Ελλάς με την Εθνική Λυρική Σκηνή έχει χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον 2 ετών, με την παράσταση να συντελείται εντός ΕΛΣ στο ΚΠΙΣΝ και συγκεκριμένα στην Εναλλακτική Σκηνή όπου θα πραγματοποιηθούν 37 παραστάσεις ανά έτος για τις 2 θεατρικές περιόδους Νοέμβριος 2019 - Ιούλιος 2020 και Νοέμβριος 2020 - Ιούλιος 2021, ενώ την επόμενη χρονιά η παραγωγή θα περιοδεύσει και σε άλλες περιοχές της Ελλάδος.

Περιμένουμε με αγωνία να παρακολουθήσουμε στην σκηνή αυτή την πρωτοποριακή ιδέα.