Καλεσμένος στην εκπομπή «φλΕΡΤ» με τη Νάντια Κοντογιώργη, ήταν ο συνθέτης Γιώργος Κατσαρός όπου αφηγήθηκε τη γνωριμία του με τον Γιάννη Πάριο.

«Με τον Πάριο γνωριστήκαμε ως εξής. Ήμουν στην “Νεράιδα”, στο κέντρο που είναι στην παραλία και απέναντι ήταν ένα ξενοδοχείο που δούλευε εκεί ο Γιάννης. Ήρθε μια μέρα και μου λέει “μαέστρο να σου δείξω κάτι στίχους που έχω γράψει”, του λέω “Ναι”. Βλέπω ότι ήταν ωραίοι στίχοι, αλλά του λέω γράφω τώρα με τον Πυθαγόρα, άστο για μία άλλη φορά που θα ξανασυναντηθούμε. Μου λέει “Ευχαριστώ πολύ”, φτάνει στην πόρτα και μου λέει: ‘’Μια που ήρθα, δεν με ακούτε κιόλας;’’, λέω “Ναι”. Δεν θυμάμαι τι μου τραγούδησε, του λέω, “τώρα δεν φεύγεις”. Του έδωσα ραντεβού 2-3 μέρες μετά και είπα και στον Πυθαγόρα και τραγούδησε και τον πήρε στον Μάτσα στη Minos».

«Οπού εκεί Σταδίου 48 που ήταν η Minos, τον ακούσαμε με τον Μάτσα, του άρεσε του Μάτσα, του έκανε συμβόλαιο, αλλά εκεί όταν τελειώσαμε του λέει, “καλά πως σε λένε”, ούτε εγώ ήξερα το επίθετο του, ήξερα Γιάννης».

«Λέει “Γιάννης… Το επίθετο σου;».

«Βαρθακούρης» είπε εκείνος.

«Δύσκολο επίθετο για να κάνεις καριέρα», του  του είπε ο Γιώργος Κατσαρός και σκέφτηκε να βρουν επί τόπου ένα, ενώ ήταν και οι τρεις όρθιοι.

«Από πού είσαι;» τον ρώτησαν.

«Από την Πάρο» απάντησε.

«Λέω Παριανός!» είπε ο μουσικοσυνθέτης.

«Μου λέει όχι Παριανός υπάρχει στο νησιώτικο τραγούδι» είπε ο τραγουδιστής και τελικά κατέληξαν στο Πάριος.

«Εγώ και ο Μάκης Μάτσας είμαστε οι δύο νονοί του» κατέληξε ο Γιώργος Κατσαρός, ο οποίος ανέφερε: «Όταν πήγα στον Μάτσα του είπα: ‘’Σου έφερα έναν τραγουδιστή του έρωτα για τα επόμενα 30 χρόνια!’’. Έχουν περάσει 40… Δεν βγήκα ψεύτης!».

«Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν επαγγελματίας»

«Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν επαγγελματίας, επαγγελματίας με τη σωστή έννοια. Πρόσεχε πολύ τον εαυτό της, αλλά είχε ταλέντο γιατί δεν είχε σπουδάσει μουσική. Ήταν γεννημένη για τη σκηνή. Και στα τραγούδια που της γράφαμε ήταν αυστηρή και καταλάβαινε αν έπρεπε να το πει, αν δεν έπρεπε», είπε για την Αλίκη Βουγιουκλάκη.

«Η Ρένα Βλαχοπούλου ήταν ο πιο έντιμος άνθρωπος στο χώρο»

«Η Ρένα Βλαχοπούλου ήταν γεννημένη και για ηθοποιός και για το τραγούδι, ήταν σπουδαία τραγουδίστρια. Της άρεσε πολύ η jazz και όταν ήμασταν παρέα σε κάποιο κέντρο ήθελε να σηκωθεί να τραγουδήσει jazz. Είχε πάει και με τον “Σπάρτακο” στην Αμερική, όπου έκανε μεγάλη επιτυχία, επειδή μιλούσε και καλά τη γλώσσα, αλλά γύρισε. Έκανε τρεις καριέρες που λέω εγώ. Την πρώτη καριέρα την έκανε στο τραγούδι, τη δεύτερη καριέρα, την έκανε στο θέατρο και η τρίτη καριέρα ήταν στον κινηματογράφο που τη βλέπουμε ακόμα και σήμερα».

«Το τραγούδι για την “Κόμισσα της Κέρκυρας”, το “Κέρκυρα, Κέρκυρα με το Ποντικονήσι, το γράψαμε, με τον Αλέκο Σακελλάριο, ήμασταν στο στούντιο του Φίνου και βλέπαμε την ταινία και δεν είχαμε γάψει τη μουσική των τίτλων μου λέει “μαέστρο δεν έχουμε γράψει ακόμα το τραγούδι για τους τίτλους” και του λέω θα το γράψουμε τώρα”. Ήταν ο Φίνος εκεί, η Ρένα Βλαχοπούλου, ο Αλέκος Σακελλάριος και εγώ. Του είπα 2-3 λέξεις για την Κέρκυρα και το έγραψε εκεί επί τόπου, μου λέει “θα σου φέρω αύριο το δεύτερο κουπλέ. Το τελείωσα και εγώ και μετά από 1-2 μέρες, το ηχογραφήσαμε»

«Αυτό που παίζει αυτό ήταν η Ρένας Βλαχοπούλου, παίζει τον εαυτό της. Δεν προσποιείται σε τίποτα, σε καμία φάση. Ήταν καλός άνθρωπος, βοηθούσε πολύ, δεν κοιτούσε ποιος είναι πάνω, ποιος είναι κάτω, ήταν από τους πιο έντιμους στη δουλειά», δήλωσε για τη Ρένα Βλαχοπούλου.

«Ήμουν φίλος και με την Αλίκη και με τη Ρένα, γιατί αν δεν είσαι φίλος με τους συνεργατές σου δεν μπορείς να έχεις καλή συνεργασία».

Η ιστορία για την Μαρινέλλα

«Με τη Μαρινέλλα συνεργαστήκαμε μαζί με τον Καζαντζίδη, στο θέατρο “Παρκ”. Ήταν μία επιθεώρηση που είχαμε γράψει και πρωταγωνιστής ήταν ο Χατζηχρήστος και άλλοι γνωστοί ηθοποιοί. Από την πρώτη στιγμή που την άκουσα, λέω “αυτή πρέπει να κάνει καριέρα μόνη της”. Λέω στον Καζαντζίδη, να τη βγάλω να πει ένα τραγούδι μόνη της στην παράσταση, μου λέει “Όχι”. Της λέω εγώ “ποιο τραγούδι αισθάνεσαι ότι λες καλά, μου λέει την όμορφη πόλη του Θεοδωράκη, λέω καλά, έχω πάρει και τον τόνο που θα τραγουδήσει και λέω ξανά στον Καζαντζίδη, “άσε με να τη βάλω να πει ένα τραγούδι”, “Όχι, ΄όχι”. Στο τέλος από την πολύ πίεση, μου λέει “βάλ' την να τραγουδήσει”. “Τη βάζω να τραγουδήσει και γίνεται χαμός”».

«Μετά από λίγο καιρό χωρίζει από τον Καζαντζίδη και έχω κανονίσει περιοδεία στη Σοβιετική Ένωση σε τέσσερις πόλεις και ήταν η πρώτη ορχήστρα που είχε πάει εκεί. Είχα δεκαμελή ορχήστρα τότε και ήταν το συγκρότημα έτοιμο για να φύγει. Ακούω κάποια μέρα που ήμουν στη Σταδίου, “μαέστρο, μαέστρο”, ήταν η Μαρινέλλα μου λέει έχω φύγει και θέλω να κάνεις κάτι να με βοηθήσεις, απέναντι ήταν το γραφείο ενός γνωστού μάνατζερ της εποχής, όπου αυτός μας έστειλε για την περιοδεία, του λέω “θα την πάρουμε μαζί μας”. Την πήρα μαζί μου έκανε τεράστια επιτυχία, την πήρα μαζί μου στο θέατρο “Παρκ” και μετά στην “Νεράιδα” μαζί με τον Πουλόπουλο, τον οποίο μου τον έστειλε ο Χατζιδάκις», κατέληξε ο συνθέτης.

Διαβάστε ακόμα:

Όταν ο Σμαραγδής ευχαρίστησε τον Μητσοτάκη για τον Καποδίστρια

Αποκτούν ξανά «ζωή» τα αυτοκίνητα της τέως βασιλικής οικογένειας (pics & vids)