Πριν από ένα χρόνο οι δημιουργοί του παιχνιδιού «PlayerUnknown's Battlegrounds» (PUBG για συντομία) ήθελαν να πάνε στα δικαστήρια το ανταγωνιστικό «Fortnite» επειδή τους είχε κλέψει την ιδέα, όπως ισχυρίζονταν. Σήμερα μπορούν να υπερηφανεύονται ότι δημιούργησαν το πιο  κερδοφόρο παιχνίδι για κινητά στον κόσμο. Τον Μάιο που πέρασε, το «PUBG Mobile» κατέγραψε κέρδη 146 εκατ. δολαρίων, αφήνοντας πολύ πίσω το «Fortnite».

Στο συγκεκριμένο παιχνίδι τύπου battle royale, όπου 100 παίκτες πέφτουν με αλεξίπτωτα σε ένα νησί και πρέπει να αλληλοσκοτωθούν μέχρι να μείνει ένας νικητής, τα έσοδα προέρχονται από χρήματα που ξοδεύουν οι παίκτες για να αλλάξουν την εμφάνιση και τον εξοπλισμό του χαρακτήρα τους. Για να γίνει όμως το ρεκόρ εισπράξεων, έπρεπε να βρεθεί τρόπος να ανοίξουν το πορτοφόλι οι... Κινέζοι.

Για να επιτραπεί η διάθεση του παιχνιδιού στην Κίνα, έπρεπε να γίνει πιο πατριωτικό και λιγότερο βίαιο. Έτσι η κινεζική Tencent (που κυκλοφόρησε τη mobile έκδοση του παιχνιδιού της PUBG Corp) άλλαξε τον τίτλο σε «Game for Peace», «πείραξε» την υπόθεση βάζοντας ως φόντο της ιστορίας μια άσκηση αντιτρομοκρατικής δράσης, και – το κυριότερο – σχεδόν εξαφάνισε τη βία και τους θανάτους. Πώς έγινε αυτό; Πλέον οι αντίπαλοι αντί να πεθαίνουν αφήνουν ένα δώρο για εκείνον που τους σκότωσε, και τον αποχαιρετούν κουνώντας φιλικά το χέρι! Δείτε το στο βίντεο που ακολουθεί:

Τα παράπονα πολλών παικτών για το πόσο γελοίο έγινε το παιχνίδι δεν έχουν καμία σημασία, από τη στιγμή που το «Game of Peace» έφερε εισπράξεις 70 εκατ. δολαρίων τον περασμένο μήνα. Τα οποία προστέθηκαν στα 76 εκατ. δολάρια του «PUBG Mobile» στον υπόλοιπο κόσμο, για να φτάσουμε στο ποσό-ρεκόρ των 146 εκατ. Δείτε στη συνέχεια λίγο ακόμη από το gameplay του «Game of Peace».