Από το 1992 που έκανε το ντεμπούτο του στα «ουφάδικα», το παιχνίδι «Mortal Kombat» έγινε ένα από τα αγαπημένα των gamers εξαιτίας των περίφημων fatalities – των ευρηματικών τρόπων με τους οποίους κάθε χαρακτήρας μπορεί να «αποτελειώσει» τον αντίπαλό του στο τέλος της αναμέτρησης.

Στα χρόνια που έχουν μεσολαβήσει μέχρι σήμερα, που ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το «Mortal Kombat 11» (23 Απριλίου), τα fatalities γίνονται όλο και πιο εντυπωσιακά χάρη στην εξέλιξη της τεχνολογίας, αλλά και πιο ακραία και ευρηματικά χάρη στη φαντασία της ομάδας των δημιουργών και κυρίως του Εντ Μπουν, που ήταν ένας από τους αρχικούς προγραμματιστές του παιχνιδιού.

Στο παρακάτω βίντεο, ο Μπουν μας αποκαλύπτει μερικά από τα μυστικά του σχεδιασμού των fatalities.

Όπως εξηγεί, για κάθε παιχνίδι αναλαμβάνει ο ίδιος να σχεδιάσει ένα fatality που θα καθορίσει τον τόνο για εκείνα που θα ακολουθήσουν. Μέσα από ατελείωτα brainstorming αποφασίζονται οι κινήσεις, η ποσότητα του αίματος, τα χαρακτηριστικά σημεία όπου θα γίνει pause και ένα σωρό ακόμη λεπτομέρειες.

Για πόσα τέτοια fatalities μιλάμε; Το «Mortal Kombat 11» έχει 50! Δείτε μερικά από αυτά στο βίντεο που ακολουθεί:

Όπως λέει ο Μπουν (και όπως θα καταλάβατε έτσι κι αλλιώς βλέποντας τα fatalities), ο κανόνας είναι «100% υπερβολή, 0% ρεαλισμός». Αυτά που γίνονται είναι τόσο εξωπραγματικά, ώστε να μην μπορούν σε κανένα μυαλό, ακόμη και στο πιο αρρωστημένο, να μπουν ιδέες εφαρμογής τους στην πραγματική ζωή.