Ο Σκάι είναι ο σταθμός που, πρώτος στην ελληνική-τηλεοπτική αγορά, επένδυσε στα ριάλιτι σχέσεων. Ο πρώτος κύκλος του «Power of love» σημείωσε υψηλά ποσοστά, ενώ ο δεύτερος δεν έχει αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. 

Τα  στελέχη του καναλιού του Φαλήρου έχουν αποφασίσει ότι δεν θα βγει επόμενη σεζόν, ωστόσο έχουν ήδη εξασφαλίσει τα δικαιώματα του  «First Dates», ενός ριάλιτι που επικεντρώνεται στα «πρώτα ραντεβού». 

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Γρηγόρη Μελά, το εν λόγω φορμάτ έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία σε χώρες του εξωτερικού, ενώ σκοπός των ιθυνόντων του Σκάι είναι το καινούργιο τους απόκτημα να κάνει πρεμιέρα τους καλοκαιρινούς μήνες.