Η εμφάνιση της, στο τελικό της 64ης διοργάνωσης της Eurovision, δημιούργησε θύελλα αντιδράσεων. Η Μαντόνα βρέθηκε για πρώτη φορά στο stage της διοργάνωσης, στην ιστορία του θεσμού, ερμηνεύοντας το κλασσικό πλέον «Like a Prayer» και το νέο της single «Future».

Οι χρηστές του Twitter έβαλαν φωτιά με τα σχόλιά τους, κάνοντας λόγο για «φάλτσα» στην ερμηνεία της, ενώ σειρά είχαν τα δημοσιεύματα ξένων εφημερίδων. «Με τόσα μπότοξ, οι φωνητικές χορδές έχουν φτάσει στην πλάτη», «Αντί να ανεβάσει η Μαντόνα το επίπεδο της Eurovision, κατέβασε το δικό της», ήταν μερικά μόνο από τα τιτιβίσματα.

Η γερμανική «Welt» έκανε, επίσης, σκληρή κριτική στη βασίλισσα της ποπ μουσικής, με το άρθρο της να κλείνει με την εξής φράση: «Ήταν το βράδυ που η Γερμανία τραγούδησε καλύτερα από την Μαντόνα». Ο συντάκτης, μάλιστα, αναρωτιέται στο ίδιο άρθρο, αν η Μαντόνα ξέχασε να τραγουδάει ή τραγουδούσε έτσι πάντα.

Tην ίδια ώρα, έντονη συζήτηση υπήρξε και γύρω από την απόφαση της βασίλισσας της ποπ να βγάλει δύο από τους χορευτές της στη σκηνή, έχοντας στις πλάτες τους σημαίες του Ισραήλ και της Παλαιστίνης, οι οποίοι στο τέλος του σόου περπατούν αγκαλιασμένοι. H EBU αντέδρασε άμεσα, με μία ανακοίνωση που εκφράζει δυσαρέσκεια: «Η Εurovision δεν είναι εκδήλωση πολιτικού περιεχόμενου και η Μαντόνα το γνώριζε αυτό». Η Μαντόνα πάντως απάντησε έμμεσα στους επικριτές δημοσιεύοντας βίντεο με το απόσπασμα που δείχνει τους χορευτές και γράφοντας στη λεζάντα ότι είναι χαρούμενη για το μήνυμα ειρήνης και συμφιλίωσης που έστειλε, όντας «πολεμίστρια για την ελευθερία».

Η Μαντόνα, με μία ανάρτησή της στο Instagram, έδωσε τη δική της λακωνική απάντηση, δίνοντας σε όλους να καταλάβουν ότι «δεν ακούει τίποτα κακό»!

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Madame ❌ Hears no Evil............... #future #eurovision #madamex

A post shared by Madonna (@madonna) on