Ήταν, χωρίς αμφιβολία, το πιο πολυσυζητημένο πρότζεκτ της χρονιάς. Κατάφερνε κάθε βράδυ να καθηλώνει τους τηλεθεατές, να γίνεται no1 trend στα social media και αντικείμενο συζήτησης σε καθημερινές εκπομπές.

Το «MasterChef 3» του Star άφησε το στίγμα του, στο δεύτερο μισό της σεζόν, σαρώνοντας στους πίνακες τηλεθέασης και φέρνοντας δυσκολίες στους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς. 

Μετά την ολοκλήρωσή του, το βράδυ της Τετάρτης, τα προγράμματα των αντίπαλων καναλιών φαίνεται ότι πήραν τα πάνω τους, στην prime time, και εκμεταλλεύτηκαν την απουσία του ριάλιτι μαγειρικής. 

Χαρακτηριστικά, ο μεγάλος κερδισμένος από τη εν λόγω «απώλεια» είναι ο Σκάι. Το «Survivor», που μέχρι τώρα δεν είχε κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού στους πίνακες της Nielsen, εμφανίστηκε με ανεβασμένα ποσοστά. Το βράδυ της Πέμπτης, το ριάλιτι επιβίωσης σημείωσε 24,9% στο σύνολο, ενώ έφτασε μέχρι και το 33,8%, ποσοστά σχεδόν διπλάσια από τα συνηθισμένα της σεζόν. Στο δυναμικό κοινό, έκανε 20,4%, ενώ στις γυναίκες 18-24έφτασε το 35,6%. 

Έδαφος κέρδισε, όμως, και ο Alpha με τη σειρά «Τατουάζ». Το σίριαλ του Ανδρέα Γεωργίου άγγιξε το 27,4%  του συνόλου και το 24,4% των τηλεθεατών 18-54, επιστρέφοντας στα υψηλά ποσοστά του που σημείωνε το πρώτο μισό της σεζόν και το έκαναν να τερματίζει στην πρώτη θέση στην εν λόγω ζώνη. 

Να σημειωθεί ότι το Star αποφάσισε να αντικαταστήσει το «MasterChef» με ταινίες, ελληνικές και ξένες. Το βράδυ της Πέμπτης, πρόβαλλε τους «Επιδρομείς», αγγίζοντας στο δυναμικό κοινό το 12,7%. Ποσοστά που, σίγουρα, δεν θυμίζουν την επιτυχία του «MasterChef», ωστόσο κρατούν σε ικανοποιητικό επίπεδο την prime time του καναλιού της Κάντζας.