Η εταιρεία μέτρησης τηλεθέασης, Nielsen, εξέδωσε τη λίστα με τα 20 πιο επιτυχημένα προγράμματα για την περίοδο 2018-2019, όπως συνηθίζεται κάθε χρόνο. Η κατάταξη αφορά στην τηλεθέαση μέσου λεπτού για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, με τη λίστα να κρύβει εκπλήξεις. 

Στην πρώτη θέση, λοιπόν, βρίσκεται ο τελικός του μουσικού διαγωνισμού της Eurovision -που μεταδόθηκε από την ΕΡΤ- συγκεντρώνοντας 17,8%. Ακολουθεί το επεισόδιο της 22ης Μαΐου του 2019 του «MasterChef» του STAR με 13,8% και την τριάδα συμπληρώνει το «Τατουάζ» του ALPHA με 13,2%, για το επεισόδιο της 14ης Φεβρουαρίου 2019. 

Σειρές, σόου και ριάλιτι συμπληρώνουν την 20άδα, ενώ δεν απουσιάζει από την κατάταξη και ένα αθλητικό ματς, αυτό του Ολυμπιακού με τον Άρη, στις 4 Νοεμβρίου 2018. Το ματς βρίσκεται στην 17η θέση με ποσοστό 11%, ενώ να σημειωθεί ότι προβλήθηκε από την ΕΡΤ1.