1

Τα 10 προγράμματα-έκπληξη της σεζόν: Σημειώνουν πρωτιές, «εκθρονίζουν» τους αντιπάλους

Τα 10 προγράμματα-έκπληξη της σεζόν: Σημειώνουν πρωτιές, «εκθρονίζουν» τους αντιπάλους

Ο ανταγωνισμός της φετινής τηλεοπτικής σεζόν δεν σηκώνει «χώρο» για λάθη και ατοπήματα. Αποδεικνύει ότι η πρωτιά στη μικρή οθόνη είναι δύσκολη και απαιτητική υπόθεση και μόνο λίγοι μπορούν να την «πιάσουν». 

Οι σειρές, τα σόου και οι εκπομπές που ξεχωρίζουν, συνεπώς, φέτος μονοπωλούν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών και αυτό αποτυπώνεται καθημερινά στους πίνακες της Nielsen. Αυτό, δε, που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι ότι τα προαναφερθέντα προγράμματα δεν αφήνουν τους αντιπάλους ούτε να σταθούν με το κεφάλι ψηλά, περιορίζοντάς τους συνήθως σε ιδιαιτέρως χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης. 
 

 «Ευτυχείτε»

«Ευτυχείτε»

Η Κατερίνα Καινούργιου και η ψυχαγωγική πρωινή εκπομπή της έχουν μία θέση σε αυτή τη λίστα, όχι γιατί σημειώνουν 30% αλλά γιατί κατάφεραν να διπλασιάσουν -πολλές φορές και να τριπλασιάσουν- τα νούμερα τους τη φετινή σεζόν. Ακόμη, η ξανθιά παρουσιάστρια του OPEN αρκετές ημέρες τερματίζει στην πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό, αποδεικνύοντας ότι με πείσμα και υπομονή μπορείς να καταφέρεις τα πάντα στη TV. 
 

«Γυναίκα χωρίς όνομα»

«Γυναίκα χωρίς όνομα»

Απογείωσε την απογευματινή ζώνη του ANT1 και καθήλωσε τους λάτρεις της μυθοπλασίας. Η καθημερινή δραματική σειρά του καναλιού, που φέτος προβάλλεται για 2η σεζόν, ξεπερνά το 20% και περιορίζει τους ανταγωνιστές που δεν μπορούν να σηκώσουν ανάστημα απέναντί της. 

«Still Standing»

«Still Standing»

Η Μαρία Μπεκατώρου δεν χρειάζεται συστάσεις, αφού εδώ και χρόνια έχει αποδείξει τη δυνατή σχέση που έχει χτίσει με το κοινό. Φέτος, όμως, η παρουσιάστρια διανύει την καλύτερή της σεζόν με το τηλεπαιχνίδι του ANT1, με υψηλά ποσοστά και πρωτιές. 
 

«Shopping Star»

«Shopping Star»

Η Βίκυ Καγιά έχει ταιριάξει μοναδικά με το παιχνίδι μόδας του STAR, το οποίο τις τελευταίες σεζόν σημειώνει υψηλά ποσοστά, ειδικά στο γυναικείο κοινό. Μάλιστα, ακόμη και φέτος, με τον Νίκο Μουτσινά αντίπαλο, δεν πτοείται και ξεπερνά το 20-22%. 

«Καλό μεσημεράκι»

«Καλό μεσημεράκι»

Ο Νίκος Μουτσινάς, χωρίς αμφιβολία, έχει βρει το πρότζεκτ που του ταιριάζει. Σατιρίζοντας τα όσα συμβαίνουν στη μικρή οθόνη, «δένοντας» μοναδικά με τη φιγούρα της Βάνιας και εκμεταλλευόμενος το χιούμορ του, σαρώνει στη μεσημεριανή ζώνη του ΣΚΑΪ. 
 

«The Voice»

«The Voice»

Το μουσικό σόου του ΣΚΑΪ επέστρεψε, τη φετινή σεζόν, ανανεωμένο με τους Γιώργο Λιανό και Χριστίνα Μπόμπα στην παρουσίαση και την Ελεονώρα Ζουγανέλη σε ρόλο κριτή. Το πρότζεκτ, που παίζεται κάθε Κυριακή και Παρασκευή, κερδίζει το στοίχημα της τηλεθέασης και της κορυφής, χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. 
 

«The 2night show»

«The 2night show»

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου είναι ξεκάθαρα ο νικητής της φετινής late night ζώνης. Ο παρουσιαστής μπορεί να επέστρεψε με μία γνώριμη συνταγή, αυτή του «The 2night show», ωστόσο κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 23.45 καταφέρνει να σημειώνει υψηλά ποσοστά και να τερματίζει πρώτος στη ζώνη μετάδοσης. Με καλεσμένους που συζητιούνται για τις εξομολογήσεις τους, ο οικοδεσπότης του ANT1 έχει βρει αυτό που του ταιριάζει και δικαίως το υποστηρίζει.

«Greece’s Next Top Model»

«Greece’s Next Top Model»

Η συνταγή της επιτυχίας έχει βρεθεί, κάτι που αποτυπώνεται στους πίνακες της Nielsen, στα social media αλλά και στις καθημερινές εκπομπές που δεν σταματούν να σχολιάζουν τα όσα συμβαίνουν στο ριάλιτι. Το «GNTM» συνεχίζει την επιτυχημένη του πορεία, με τα στελέχη του STAR να έχουν βρει το κλειδί για να σαρώνουν στην prime time, κάθε Δευτέρα και Τρίτη. 
 

«Κόκκινο Ποτάμι»

«Κόκκινο Ποτάμι»

Αν οι ιθύνοντες του OPEN έπρεπε να υπερηφανεύονται για κάτι, αυτό είναι το «Κόκκινο Ποτάμι». Η σειρά κέρδισε το ενδιαφέρον από την πρώτη στιγμή, ξεχωρίζοντας για τη δυνατή ιστορία, την εξαιρετική σκηνοθεσία και τους ταλαντούχους ηθοποιούς της. Λόγοι, άλλωστε, που δίνουν κάθε Κυριακή στο σίριαλ υψηλά ποσοστά και διθυραμβικές κριτικές. 

«Άγριες Μέλισσες»

«Άγριες Μέλισσες»

Είναι η απόλυτη επιτυχία της φετινής τηλεοπτικής σεζόν, το σίριαλ που καθηλώνει, συγκινεί, σχολιάζεται, συζητιέται. Η σειρά εποχής του ANT1, «Κόκκινο Ποτάμι», είναι ο λόγος που οι άνθρωποι της μεγάλης οθόνης ζηλεύουν την TV, ο λόγος που το 30-35% του κοινού μένει συντονισμένο στο σταθμό κάθε βράδυ στις 22.45.