Το ριάλιτι μόδας του STAR, «Greece’s Next Top Model», οδεύει προς το φινάλε του, τα επεισόδια αυξάνονται και το ενδιαφέρον των τηλεθεατών μεγαλώνει. Κάτι που αποτυπώνεται και στους πίνακες της Nielsen, σε κάθε επεισόδιο προβολής. 

Έτσι, το βράδυ της Δευτέρας, στους τηλεθεατές 18-54, τα μηχανάκια τηλεθέασης χτύπησαν κόκκινο, με το «GNTM» να σημειώνει 34,4% και να ακουμπά ακόμη και το 46,2%. Ποσοστό άκρως εντυπωσιακό, ειδικά αν αναλογιστεί κάποιος τον ανταγωνισμό. 

Την ίδια στιγμή, οι «Άγριες Μέλισσες» έκαναν στο δυναμικό κοινό 29,9%, ωστόσο στο σύνολο βρέθηκαν στην πρώτη θέση με 32% έναντι του 24,7% του «GNTM» του καναλιού της Κηφισιάς.