Οι γιορτινές ημέρες πάντα δεν είναι οι ευκολότερες και οι καλύτερες για τη μικρή οθόνη, καθώς ο περισσότερος κόσμος απολαμβάνει τα οικογενειακά σουαρέ και βόλτες εκτός σπιτιού. Έτσι, στους πίνακες της Nielsen συνήθως πρωταγωνιστούν χαμηλά ποσοστά και μονοψήφιοι αριθμοί. 

Πάντα βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις, όπως αυτές του OPEN. Χαρακτηριστικά, τη δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων, το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη κατάφερε να σημειώσει εξαιρετικά υψηλή τηλεθέαση με δύο προγράμματα. 

Η ενημερωτική εκπομπή «Ώρα Ελλάδος 07.00» άγγιξε 26,6% στους τηλεθεατές 18-54, ενώ η ξένη ταινία «Μάρλεϊ, ένας μεγάλος μπελάς» έκανε στο δυναμικό κοινό 19,9%. Μάλιστα, στους άντρες 25-44 έπιασε το 30%!