Τα πάνω-κάτω έρχονται κάθε απόγευμα, στη μικρή οθόνη, καθώς η έλευση του «My style rocks» στο ΣΚΑΪ και η επιστροφή του «Deal» στον ALPHA έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα. Με τον ανταγωνισμό καλά να κρατά, αποδεικνύεται ότι νικητής δεν είναι ένας καθώς στο σύνολο και στο δυναμικό υπάρχουν διαφορές και ανατροπές. 

Χαρακτηριστικά, το απόγευμα της Τετάρτης, στο σύνολο του κοινού, ο «Τροχός της τύχης» του STAR τερμάτισε στην πρώτη θέση με 22%, ενώ ακολούθησε το «Still Standing» του ANT1 με 20,4%, το «Deal» με 14,4% και το «My style rocks» με 13,3%. 

Στους τηλεθεατές 18-54, η Μαρία Μπεκατώρου και το κανάλι του Αμαρουσίου πήραν τη ρεβάνς με 19,6%, ενώ το «My style rocks» βρέθηκε σε απόσταση αναπνοής με 18,4%. Ο Πέτρος Πολυχρονίδης έκανε 17,1% ενώ ο Χρήστος Φερεντίνος έφτασε το 16,1%. 

Τι έδειχναν τα ραβασάκια της Nielsen την Τρίτη 

το απόγευμα της Τρίτης, το δεύτερο επεισόδιο του «My style rocks» τερμάτισε πρώτο στο δυναμικό κοινό… αλλά τελευταίο στο σύνολο. Το ριάλιτι μόδας, στους τηλεθεατές 18-54, σημείωσε 19% με το σίριαλ «Γυναίκα Χωρίς Όνομα» να ακολουθεί με 16,5%, το «Deal» με 16,2%, το «Still Standing» με 15,5% και ο «Τροχός της Τύχης» με 13,8%. 

Στο σύνολο τα πράγματα αντιστράφηκαν τελείως, με τη Μαρία Μπεκατώρου να μην αφήνει την πρώτη θέση με ποσοστό 18,7%. Το «Γυναίκα Χωρίς Όνομα» άγγιξε το 18,7%, ο «Τροχός της Τύχης» 17,8%, το «Deal» 16,2% και το «My Style Rocks» 15,5%.

Οι μετρήσεις για την απογευματινή ζώνη τη Δευτέρα

Η πρώτη επίσημη του «My style rocks», τη Δευτέρα, είχε θετικό πρόσημο, καθώς η εκπομπή έκανε 18% στο σύνολο και 22,1% στους τηλεθεατές 18-54. Την ίδια ώρα, στην άκρως πλέον ανταγωνιστική ζώνη του απογεύματος, η πρεμιέρα του «Deal» στον ALPHA σημείωσε 15,4% και 16,9%, αντίστοιχα, ενώ ο «Τροχός της τύχης» του STAR κράτησε τα υψηλά του ποσοστά φτάνοντας το 19,9% στο σύνολο και το 18% στο δυναμικό κοινό. 

«Still Standing» και «Γυναίκα χωρίς όνομα», στον ANT1, έκαναν 18,7% και 17,7% στο σύνολο και 14,8% και 15,5% στο δυναμικό. Με τη συνέχεια να αναμένεται άκρως ενδιαφέρουσα, το ριάλιτι μόδας του ΣΚΑΪ αναμένεται να κερδίσει κι άλλο έδαφος στους πίνακες της Nielsen καθώς οι παίκτριες είναι καλά «εκπαιδευμένες».