Οι πειραματισμοί των ανθρώπων της TV άλλοτε αποδεικνύονται κερδοφόροι, άλλοτε όχι. Σίγουρα, όμως, αξίζουν την προσπάθεια καθώς μπορούν να οδηγήσουν στην απόλυτη συνταγή της επιτυχίας, σε φορμάτ, σε παρουσιαστές και σε ομάδες που «κατεβαίνουν» στο ρινγκ της τηλεόρασης και βγάζουν νοκ άουτ τους αντιπάλους. 

Όπως συμβαίνει και με το «MasterChef», το διαγωνισμό μαγειρικής που έχει αλλάξει τον τρόπο που οι τηλεθεατές βλέπουν την εν λόγω «τέχνη». Όταν πρωτοσυστήθηκε στο τότε MEGA, το 2010, έκανε το «μπαμ» του, λόγω του γοητευτικού Δημήτρη Σκαρμούτσου (σ.σ έκανε τις γυναίκες να τρελαίνονται για τους άντρες με τατουάζ), λόγω του Άκη Πετρετζίκη (οι τηλεθεάτριες λάτρεψαν από την πρώτη στιγμή τον Άκη), αλλά και εξαιτίας της καινοτομίας του τότε. Η πτωτική πορεία που ακολούθησε έκανε πολλούς να πιστέψουν ότι ήταν μόδα και πέρασε, μέχρι που τα στελέχη του STAR αποφάσισαν ότι το «MasterChef» έχει θέση στη τηλεόραση του σήμερα. 

Ο πρώτος κύκλος, στο κανάλι της Κηφισιάς, το 2017, σχολιάστηκε θετικά, σύστησε στους τηλεθεατές τον Σωτήρη Κοντιζά και τον Πάνο Ιωαννίδη που από την πρώτη στιγμή προκάλεσαν αίσθηση και χάρισε στο STAR υψηλή τηλεθέαση. Όμως από αυτήν την καλοστημένη παραγωγή, κάτι έλειπε, για την ακρίβεια, έλειπε το αλατοπίπερο. Και αυτό βρέθηκε στην επόμενη σεζόν, όταν στο team προστέθηκε ο ατακαδόρος Λεωνίδας Κουτσόπουλος. Ήταν η στιγμή που ξαφνικά το κοινό καθηλώθηκε για να βλέπει όχι μόνο το διαγωνισμό, αλλά τους κριτές ως πρόσωπα. Γιατί αυτά τα τρία πρόσωπα είναι που έχουν εκτοξεύσει το πρότζεκτ και έχουν κάνει πολλούς να το θεωρήσουν «φαινόμενο».

Οι κριτές, ή αλλιώς η dream team του STAR, έδεσαν σαν ένα καλοφτιαγμένο γλυκό του κουταλιού, ήρθαν να συμπληρώσουν ο ένας τον άλλον, την ίδια στιγμή όμως που δεν ξέχασαν την ιδιότητά τους ως μάγειρες και δεν χάθηκαν στα μονοπάτια της δημοσιότητας. Και οι τρεις εξαιρετικοί σεφ, ο καθένας με διακρίσεις, απέδειξαν και συνεχίζουν να αποδεικνύουν μέχρι και σήμερα, τον τέταρτο κύκλο του «MasterChef», που παίζεται από Δευτέρα ως και Τετάρτη στις 21.00, ότι ο κόσμος ψάχνει άτομα αυθεντικά, φρέσκα, που έχουν επιτέλους κάτι να πουν και να δώσουν. 

Βέβαια, η επιτυχία συνεχίζεται γιατί υπάρχει και μία καλοστημένη παραγωγή του Νίκου Χριστοφόρου, που ξέρει τι και πώς το επιλέγει, που έχει δώσει βαρύτητα και στο στοιχείο του ριάλιτι-του εγκλεισμού των παικτών και των προσωπικών ιστοριών αυτών. Σε αυτόν τον κύκλο, για παράδειγμα, από το πρώτο επεισόδιο, το κοινό συγκινήθηκε με τον Διονύση που έφτιαξε ένα πιάτο όλο συναίσθημα σκεπτόμενος τον γιο του που έχει πεθάνει, «στάθηκε» στη Δήμητρα που ήρθε να απογειώσει τη vegan κουζίνα και έφτασε στο στούντιο με τη σύζυγό της. Άλλωστε, η τηλεόραση είναι οι άνθρωποι της και το «MasterChef» πιστεύει σε αυτό.