Τη ρεβάνς παίρνει, τη φετινή σεζόν, ο ΑΝΤ1 καθώς καταφέρνει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, ειδικά στο ηλικιακό κοινό 18-54. Οι σειρές και οι εκπομπές αυτής της χρονιάς φέρνουν το κανάλι του Αμαρουσίου στην κορυφή του δυναμικού κοινού με τα νούμερα να μιλούν από μόνα τους. 

Συγκεκριμένα, για όλο τον Ιανουάριο, ήταν το πρώτο κανάλι, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 16,4%. Ακολούθησαν το STAR με 14,7%, ο ALPHA με 12,8%, ο ΣΚΑΪ με 12,3%, το OPEN με 8,3%, και η ΕΡΤ1 με 3,3%. 

Τον Ιανουάριο, το ήδη επιτυχημένο πρόγραμμα του ΑΝΤ1, εκτινάχθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης με την πρεμιέρα δύο νέων προγραμμάτων. «Το Καφέ της Χαράς» και το «Best Friend’s Fear» έσπασαν τα κοντέρ καθώς τα ποσοστά τους από τα πρώτα επεισόδια κινήθηκαν σε ιδιαιτέρως υψηλά ποσοστά σε όλα τα κοινά.  Η πολυαναμενόμενη σειρά του Χάρη Ρώμα και της Άννας Χατζησοφιά είχε θερμή υποδοχή από τους τηλεθεατές. Με μέσο όρο 36% τερμάτισε στην πρώτη θέση, στη ζώνη προβολής της, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 19 μονάδες. Εντυπωσιακά ήταν τα ποσοστά που κατέγραψε σε όλα τα γυναικεία κοινά, με τις γυναίκες 18-54 να της δίνουν μέχρι και 38,6%. Το «Καφέ της Χαράς» παρακολούθησαν, στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, πάνω από 1.630.000 τηλεθεατές.

Ο ανατρεπτικός Σάββας Πούμπουρας ήταν ο πρωταγωνιστής στη ζώνη του, με ποσοστό 30,7%, και 17 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Το «Best Friend’s Fear» παρακολούθησαν, στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, περίπου 1.200.000 τηλεθεατές.

Ρεκόρ για τις «Άγριες Μέλισσες»

Οι «Άγριες Μέλισσες», η δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1, συνέχισαν τη δυνατή τους πορεία, και τον Ιανουάριο, με εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης σε όλα τα κοινά, καταγράφοντας μάλιστα την υψηλότερη επίδοσή τους, από την αρχή της σεζόν μέχρι τώρα, σε επίπεδο μήνα. Στο δυναμικό κοινό 18-54, η σειρά ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της, με μέσο όρο 34,3%, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 16 ποσοστιαίες μονάδες.  Ιδιαίτερα αυξημένα ήταν τα ποσοστά της στα γυναικεία κοινά, με τις γυναίκες 18-54 να  σημειώνουν 40,1% και να αφήνουν το δεύτερο κανάλι πίσω κατά 22,6 μονάδες. Τις «Άγριες Μέλισσες» παρακολούθησαν, στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, πάνω από 1.640.000 τηλεθεατές.

Χωρίς αντίπαλο το «The 2night show» στην late prime time

Πρώτος με  διαφορά 9,6 μονάδες έναντι του ανταγωνισμού, ήταν ο Γρηγόρης Αρναούτογλου τον Ιανουάριο. Με μέσο όρο 26,8% στο δυναμικό κοινό 18-54, το «The 2night show» ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του. Η δυναμική του ήταν εντυπωσιακή στις γυναίκες 18-54 όπου κατέγραψε 32,6%.