Ένα 24ωρο έχει συμπληρώσει στον τηλεοπτικό αέρα το νέο MEGA, με τη νέα του εποχή με ιδιοκτήτη τον Βαγγέλη Μαρινάκη να έχει ξεκινήσει.

Η τηλεθέαση της πρεμιέρας είναι ενδιαφέρουσα, καθώς αποδεικνύεται ότι μέρος του κοινού αδημονούσε για την επιστροφή του μεγάλου καναλιού.

Τα ποσοστά μπορεί να μην είναι σε όλες τις ζώνες υψηλά, ωστόσο το κανάλι κατάφερε να σταθεί απέναντι στο σκληρό ανταγωνισμό της φετινής σεζόν. 

Συγκεκριμένα, η πρωινή εκπομπή «Κοινωνία ώρα mega» (06.00-09.00) σημείωσε 18,6% στο σύνολο και 21,7% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Mega Magazino» (10.00-11.15) έκανε 12,9% και 14,7% αντίστοιχα. 

Το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων με τη Ράνια Τζίμα, στις 13.00, έκανε 11% στο σύνολο και 19,6% στο δυναμικό, ενώ το κεντρικό με την Δώρα Αναγνωστοπούλου 10,7% και 13,3%. 

Για το Live News, με τον Νίκο Ευαγγελάτο, τα μηχανάκια της Nielsen έδειξαν 11% και 12,6. 

Η μυθοπλασία της Prime time 

Οι αγαπημένες κωμικές σειρές επέστρεψαν στη βραδινή ζώνη, τη Δευτέρα, φέρνοντας στο μυαλό εικόνες από τα παλιά. Το «Παρά Πέντε» έκανε 10,4% και 15,6%, το «Πενήντα Πενήντα» 7,7% και 10,1%, ενώ η μαύρη κωμωδία «Μαύρα μεσάνυχτα» 6,7% και 9%. 

Να σημειωθεί, βέβαια, ότι τα παραπάνω είχαν να ανταγωνιστούν το ριάλιτι μαγειρικής «MasterChef» αλλά και τη σειρά εποχής «Άγριες Μέλισσες», που θεωρούνται οι μεγάλες επιτυχίες της χρονιάς.