Οι αλλαγές στον προγραμματισμό των καναλιών λόγω της πανδημίας του κορονοϊού έφερε και μεγάλες αλλαγές στους πίνακες της Nielsen, τη Δευτέρα 16 Μαρτίου. Τα κανάλια είδαν τα ποσοστά τους να «πέφτουν», με ελάχιστες εξαιρέσεις που αφορούν κυρίως στην ενημέρωση. 

Συγκεκριμένα,  ο ΑΝΤ1, από τις 06.00 έως τις 13.00, με το «Καλημέρα Ελλάδα» και την έκτακτη ενημερωτική εκπομπή που ακολούθησε, βρέθηκε να σημειώνει στο δυναμικό κοινό 21,3% Το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων σημείωσε επίσης υψηλά ποσοστά, που έφτασαν το 20,5% στους τηλεθεατές 18-54, ενώ το κεντρικό στις 19.30 (σ.σ. που διήρκησε μέχρι τις 21.30 εκτάκτως) έκανε 14,9%. Μεγάλο «πλήγμα» η prime time, καθώς η επανάληψη των «Άγριων Μελισσών» έκανε μόλις 10,3% στο δυναμικό κοινό. 

Τα μηχανάκια της Nielsen δεν έδειξαν ιδιαίτερες μεταβολές για τον ALPHA, που φέτος περνά μία δύσκολη χρονιά, με μοναδική φωτεινή εξαίρεση το δελτίο ειδήσεων στις 19.00 (σ.σ. διήρκησε δύο ώρες) που έκανε 18,8% στο δυναμικό κοινό. 

Όσον αφορά στο ΣΚΑΪ, οι απώλειες στη ψυχαγωγία ήταν μεγάλες, καθώς η απουσία του Νίκου Μουτσινά με πρωτότυπο επεισόδιο της εκπομπής «Καλό Μεσημεράκι» έφερε χαμηλότερες πτήσεις και 15,4% στο δυναμικό κοινό. Η πρωινή ενημερωτική εκπομπή «Σήμερα», όμως, κράτησε ψηλά το κεφάλι με 24,7% και 16% σε σύνολο και δυναμικό, ενώ το βραδινό δελτίο με μεγαλύτερη διάρκεια έκανε 20,2% και 15,2%, αντίστοιχα. 

To OPEN, επίσης με έκτακτες ενημερωτικές εκπομπές και χωρίς «Ευτυχείτε» το πρωί, κατάφερε να προσελκύσει το 16,4% του συνόλου και το 15,1% του δυναμικού με την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος 05.30», ενώ με την «Ώρα Ελλάδος 07.00» έκανε 12,5% και 11,3%. Να σημειωθεί ότι η απογευματινή πρεμιέρα της εκπομπής «Open Ελλάδα» με τους Γιώργο Καραμέρο και Σπύρο Χαριτάτο περιορίστηκε στο 7% στο σύνολο και 6,6% στο δυναμικό κοινό, ενώ το δελτίο με τη Νίκη Λυμπεράκη έκανε 5% και σε σύνολο και σε δυναμικό. 

Το αλώβητο «MasterChef»

Η ψυχαγωγία στα υπόλοιπα κανάλια μπορεί να περνά σε δεύτερη μοίρα, όμως δικαίως οι ιθύνοντες του STAR αποφάσισαν να συνεχιστεί κανονικά η ροή των επεισοδίων του ριάλιτι μαγειρικής. Έτσι, το βράδυ της Δευτέρας, έκανε 32,8% στο σύνολο και 41,5% στο δυναμικό κοινό, φτάνοντας μέχρι και το 48,5%.

Το MEGA πήρε τα πάνω του 

Την ίδια στιγμή που το κανάλι και οι περισσότερες εκπομπές του κινούνται σε μονοψήφια ποσοστά, η τηλεθέαση του απογευματινού «Live News», την Δευτέρα 16 Μαρτίου, κινήθηκε στο 12,1% στις ηλικίες 18-54 και στο 10% στο σύνολο. Η έκτακτη βραδινή εκπομπή, επίσης με τον Νίκο Ευαγγελάτο, αναφορικά με τον κορονοϊό, κατάφερε να αποσπάσει το 11,1% στο δυναμικό κοινό και το 11,8% στο σύνολο.