Η πανδημία του κορονοϊού έχει στρέψει το ενδιαφέρον του κοινού στις ενημερωτικές εκπομπές, όπως άλλωστε και τα στελέχη των καναλιών που έχουν «παγώσει» τα περισσότερα ψυχαγωγικά φορμάτ. 

Μάλιστα, παρατηρείται ότι οι τηλεθεατές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στις πρωινές ενημερωτικές εκπομπές που εμφανίζουν υψηλότερα ποσοστά. Συγκεκριμένα, την Τρίτη, η εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ έκανε 26,4% στο σύνολο και 20,1% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Ώρα Ελλάδος» του OPEN  13% και 19,7%. 

Το «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1 έκανε 18,2% και 15,1% και η έκτακτη εκπομπή, που ακολούθησε, 15,9% και 16,7% . Οι «Αταίριαστοι» του ΣΚΑΪ σημείωσαν 24,6% και 19,1% σε σύνολο και δυναμικό και το έκτακτο φορμάτ με τον Δημήτρη Καμπουράκη και τον Νίκο Υποφάντη 20,7% και 16,6%. 

Το «MasterChef» συνεχίζει να σαρώνει

Το βράδυ της Τρίτης, στην prime time, το πρότζεκτ που ξεχώρισε ήταν το «MasterChef». Το ριάλιτι, που θα προβάλλεται πλέον από Δευτέρα έως και Τετάρτη λόγω κορονοϊού, έκανε 30,7% στο σύνολο και 42,9% στους τηλεθεατές 18-54.