Είναι από τα κανάλια που στηρίζουν μεγάλο μέρος της επιτυχίας τους στις ενημερωτικές εκπομπές, ενώ το κοινό έχει αποδειχτεί πολλές φορές ότι έχει συνδέσει το ΣΚΑΪ με θέματα επικαιρότητας. Έτσι, όλη αυτή η κατάσταση με την πανδημία του κορονοϊού έχει στρέψει το ενδιαφέρον του κοινού στο κανάλι του Φαλήρου. 

Τα στοιχεία της Nielsen, που αφορούν στην εβδομάδα 9-15 Μαρτίου, δίνουν την πρώτη θέση στο σταθμό του Φαλήρου. Συγκεκριμένα, στο δυναμικό κοινό, στο μέσο όρο της εβδομάδας, συγκέντρωσε 16,3% ενώ ακολούθησε ο ΑΝΤ1 με 15% και το STAR με 14,2%. Ο ALPHA έκανε  11,4%, το OPEN  6,7%, το MEGA 5,3% και η ΕΡΤ1 5,1%. 

Από αύριο Δευτέρα, στο ΣΚΑΪ, εκτός των πρωινών ενημερωτικών εκπομπών και του κεντρικού δελτίου ειδήσεων που έχει μεγαλύτερη διάρκεια, θα βγαίνει στον αέρα κάθε απόγευμα στις 17.05 έκτακτη εκπομπή για τον κορονοϊό και τις εξελίξεις αυτού.