Στους τηλεοπτικούς τους δέκτες αποδεικνύεται ότι καθηλώνονται οι τηλεθεατές, στην εποχή του κορονοϊού, με τον ημερίσιο χρόνο παρακολούθησης να αυξάνεται. 

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Nielsen, που δημοσιεύθηκαν στο κυριακάτικο «ΤV Έθνος», για την περίοδο 18-24 Μαρτίου 2020, οι Έλληνες παρακολούθησαν επί περίπου 8,5 ώρες (513 λεπτά) ημερησίως προγράμματα της μικρής οθόνης, ενώ μία εβδομάδα νωρίτερα (11-17 Μαρτίου 2020) είχαν δει λιγότερη τηλεόραση (κατά 42 λεπτά), καθώς ο μέσος όρος ανήλθε περίπου στις 8 ώρες (471 λεπτά) ημερησίως.

Σε ό,τι αφορά στο ποσοστό του πληθυσμού που παρακολούθησε τηλεόραση το προηγούμενο διάστημα, η εικόνα είναι η εξής: 81,4% (18-24 Μαρτίου) έναντι 79,8% (για την προηγούμενη εβδομάδα 11-17 Μαρτίου).

Όσον αφορά στο προφίλ του κοινού, ανεβασμένο παρουσιάζεται το ενδιαφέρον των παιδιών ηλικίας 4-17 ετών. Ο μέσος ημερήσιος χρόνος που αφιέρωσαν τα παιδιά στη μικρή οθόνη, την περίοδο 18-24 Μαρτίου 2020, ήταν 340 λεπτά, που ισοδυναμούσε σε τηλεθέαση μέσου λεπτού με 17,1%. Δηλαδή 22 λεπτά περισσότερα από την εβδομάδα 11-17 Μαρτίου 2020, όπου ο αντίστοιχος χρόνος που είχαν διαθέσει ήταν 318 λεπτά. 

Αυξημένο κατά 53 λεπτά είναι και το ποσοστό στην ηλικιακή ομάδα των ανδρών 18 και άνω: από 449 λεπτά την εβδομάδα 11-17 Μαρτίου, σε 502 λεπτά, την εβδομάδα 18-24 Μαρτίου.

Οι γυναίκες 18 και άνω εξακολουθούν να βλέπουν φανατικά τηλεόραση ανεβάζοντας το ποσοστό τηλεθέασης, καθώς την εβδομάδα 18-24 Μαρτίου είδαν τηλεόραση επί 569 λεπτά, έναντι 532 λεπτών της εβδομάδας 11-17 Μαρτίου.