Ο τελικός του Just The 2 Of Us στο δυναμικό κοινό 18-54 κατέγραψε 20,1%, με διαφορά 10 μονάδων από το δεύτερο κανάλι (STAR) με το τέταρτο της ανακοίνωσης του μεγάλου νικητή να έχει μερίδιο τηλεθέασης 23,9%.

Ακόμα μεγαλύτερα ήταν τα ποσοστά στα δυναμικά γυναικεία κοινά με τις γυναίκες 15 - 44 να σημειώνουν μέσο όρο τηλεθέασης 23,3%.

Υψηλά ήταν τα ποσοστά και στους άνδρες 25-44 με μέσο όρο 25,2%.

Το Just The 2 Of Us ήταν πρώτο στη ζώνη μετάδοσής του σε όλα τα κοινά: 415.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το σόου στο μέσο λεπτό, ενώ 1.760.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω ένα λεπτό.

Μέσα από τις ψηφιακές πλατφόρμες του OPEN (tvopen.gr) και υβριδική τηλεόραση) τον τελικό του διαγωνιστικού σόου τραγουδιού παρακολούθησαν 180.000 μοναδικοί χρήστες.

Στην ψηφοφορία για την ανάδειξη του μεγάλου νικητή μέσα από το app του του OPEN συμμετείχαν 80.000 μοναδικοί χρήστες.

Στον τελικό, που μεταδόθηκε live, ο Νίκος Κοκλώνης ανακοίνωσε το ποσό που συγκέντρωσαν διαγωνιζόμενοι, κριτές και παραγωγή για τη στήριξη δύο μεγάλων νοσηλευτικών ιδρυμάτων της χώρας. 40.000 ευρώ συνολικά: 25.000 ευρώ για θερμοκοιτίδες στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού και 15.000 ευρώ για ιατροφαρμακευτικό εξοπλισμό στο Σωτηρία, το οποίο ήταν νοσοκομείο αναφοράς κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού.