Νέα σελίδα ανοίγει η ΕΡΤ, σύμφωνα με την ανακοίνωσή της, καθώς από την Δευτέρα, λανσάρει νέα λογότυπα στα κανάλια της. «Κάθε μέρα, το καλύτερό μας» είναι ο τίτλος της καμπάνιας της κρατικής τηλεόρασης.

Στο τηλεοπτικό σποτ, που βγαίνει στον αέρα από τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου, μετέχουν σιωπηλά ανώνυμοι συμπολίτες μας, αλλά και επώνυμοι Έλληνες, οι οποίοι παίρνουν αφιλοκερδώς μέρος στην καμπάνια.

Ένας από αυτούς και το πρόσωπο της πανδημίας στην Ελλάδα, ο λοιμωξιολόγος Σωτήρης Τσιόδρας, που μπορεί να μην συμμετέχει πια συχνά στην ενημέρωση από το υπουργείο Υγείας, παραμένει όμως ιδιαίτερα δημοφιλής για τον ρόλο του στο πρώτο κύμα της πανδημίας.

Με αλφαβητική σειρά, στο κεντρικό σποτ της ΕΡΤ μετέχουν οι:
 
Κατερίνα Βρανά, stand up κωμικός
 
Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, καθηγητής Επιστήμης των Υπολογιστών στο MIT
 
Σταμάτιος Κριμιζής, ερευνητής των Πλανητών, NASA, ακαδημαϊκός
 
Μαρία Ναυπλιώτου, ηθοποιός
 
Ελευθερία Ντεκώ, σχεδιάστρια φωτισμού
 
Βίκυ Ξανθοπούλου, Εκπαιδευτικός της Χρονιάς 2019 (AKS Global Education Awards)
 
Μαρία Σάκκαρη, παγκόσμια πρωταθλήτρια τένις
 
Ευγένιος Τριβιζάς, συγγραφέας-εγκληματολόγος
 
Σωτήρης Τσιόδρας, λοιμωξιολόγος-ειδικός παθολόγος
 
Γιάννης Χατζήμπεης, Iron Man, αθλητής Παραολυμπιακών, ομιλητής παρακίνησης

Το ανανεωμένο πρόγραμμά της ΕΡΤ θα αρχίσει σταδιακά να εμφανίζεται στις τηλεοπτικές οθόνες από τις 12 Οκτωβρίου.

Από τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου οι πολίτες θα δουν και τα νέα λογότυπα της ΕΡΤ, που την οδηγούν στη νέα τηλεοπτική εποχή. Για την ΕΡΤ1 επελέγη το μπλε χρώμα, για την ΕΡΤ2 το κόκκινο και για την ΕΡΤ3 το πράσινο. Και αυτό δεν έγινε τυχαία, καθώς σταδιακά οι πολίτες θα γνωρίσουν και τη νέα ταυτότητα-φυσιογνωμία των τριών καναλιών, με την ΕΡΤ1 να συνδυάζει πλέον την ενημέρωση και την ψυχαγωγία, την ΕΡΤ2 να αναδεικνύει κυρίως τον ελληνικό πολιτισμό και την ΕΡΤ3 να έχει στο επίκεντρό της την ελληνική περιφέρεια, την καινοτομία και το περιβάλλον.

Η ιδέα της καμπάνιας της ΕΡΤ ανήκει στην εταιρεία TRABAHO, την παραγωγή υπογράφει η Foss Productions, ενώ τα λογότυπα σχεδίασε η δημιουργική ομάδα της designpark. Τα γυρίσματα της καμπάνιας έγιναν στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), το οποίο η ΕΡΤ επιθυμεί να ευχαριστήσει θερμά, όπως βέβαια και τους σιωπηλούς πρωταγωνιστές του εθνικού μηνύματος που θα εκπέμψει φέτος.