Το όνομά της είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις μεγαλύτερες τηλεοπτικές επιτυχίες, με σειρές που σάρωσαν σε τηλεθέαση και αγκαλιάστηκαν από το κοινό. «Λόγω τιμής», «Η ζωή που δεν έζησα», «Λένη», «Έτσι ξαφνικά», «Ιωάννα της Καρδιάς», είναι μερικές μόνο από αυτές, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι είναι η γυναίκα που διασκεύασε το πολυβραβευμένο βιβλίο της Βικτόρια Χίσλοπ, «Το Νησί», που μεταφέρθηκε στη μικρή οθόνη, στο Mega. 

Η Μιρέλλα Παπαοικονόμου, ίσως η πιο καταξιωμένη και αγαπημένη σεναριογράφος της τηλεόρασης, έχει καταφέρει να ξεχωρίζει με τη δουλειά της και τη στοχοπροσήλωση που πάντα τη χαρακτηρίζει. Έχοντας καταφέρει οι σειρές της να προβάλλονται ακόμη και σε χώρες του εξωτερικού, εκείνη θέλει να βάζει την υπογραφή της σε δουλειές που τη γεμίζουν και την κάνουν να αισθάνεται υπερήφανη. 

Έτσι, με όλα τα παραπάνω για εφόδια, αυτή την περίοδο δουλεύει πυρετωδώς για το νέο κύκλο επεισοδίων του «Λόγω τιμής», που αγαπήθηκε στα 90’ς μέσα από το Mega και τώρα ετοιμάζεται να επιστρέψει στον Σκάι. 

Τα γυρίσματα για το νέο κύκλο επεισοδίων του «Λόγω Τιμής» ξεκινούν τον ερχόμενο Μάρτιο και η σειρά θα βγει στον αέρα τον Οκτώβριο;
Στόχος είναι 18 Μαρτίου να ξεκινήσουμε τα γυρίσματα και αρχές Οκτωβρίου να βγούμε στον αέρα, με τα νέα επεισόδια. Για την ώρα, σε επίπεδο παραγωγής, δουλεύουμε πυρετωδώς. 
 
Είστε χαρούμενη που μία τόσο επιτυχημένη σειρά θα ξαναβγεί στον αέρα και μάλιστα μέσα από τη συχνότητα ενός μεγάλου καναλιού, όπως ο Σκάι;
Η μεγαλύτερη μου χαρά είναι το ότι θα ξαναβρεθώ με όλους αυτούς τους καλούς φίλους, τους πρωταγωνιστές της σειράς. Αυτό που μου έχει μείνει από αυτή τη σειρά, εκτός της επιτυχίας που μπορεί να είναι επικίνδυνη και δεσμευτική, είναι η σχέση μου με αυτά τα παιδιά. Όλα αυτά τα χρόνια βλεπόμαστε... συναντιόμαστε...Διατηρούμε δεσμούς φιλίας. Χαίρομαι που θα δουλέψουμε ξανά μαζί. 

 
Πώς νιώθετε που βλέπετε αυτή την αγάπη και την προσμονή του κόσμου για την επιστροφή του σίριαλ; Στα social media, στο δρόμο, φαντάζομαι ότι καταλαβαίνετε αυτή την προσμονή…
Αυτό είναι αλήθεια. Αυτή η προσμονή όμως, είναι δεσμευτική για εμάς. Οι εποχές έχουν αλλάξει, όπως και τα γούστα των τηλεθεατών. Η επιστροφή, λοιπόν, του «Λόγω Τιμής» σε ένα τοπίο διαφορετικό από τότε, είναι μία τολμηρή απόφαση που είναι νωρίς να μιλάμε για το αποτέλεσμά της. 

Ποια είναι η γνώμη σας για την εικόνα της σημερινής τηλεόρασης;
Κατά μία έννοια, η τηλεόραση αντικατοπτρίζει την τρέχουσα κατάσταση στη χώρα. Οικονομική δυσπραγία, μικρά ρίσκα, μουδιασμένες προθέσεις, αμφίβολες αξίες. Κρίμα, γιατί είναι ένα όμορφο μέσω ψυχαγωγίας που θα μπορούσε, με αγάπη και μεράκι, να ανεβάζει τον πήχη της ποιότητας, χρόνο με τον χρόνο, χωρίς παλινδρομήσεις και εκπτώσεις.    
 
Θεωρείτε, όμως, ότι όντως γίνονται προσπάθειες ξανά για καλές σειρές;
Όχι, δυστυχώς δεν το πιστεύω. Το μπάτζετ παίζει σίγουρα πολύ σημαντικό ρόλο, όταν σειρές που κάποτε ήθελαν έξι μέρες για να γυριστεί ένα επεισόδιο, τώρα θέλουν δύο. Ως προς το περιεχόμενο, οι περισσότερες σειρές είναι διασκευές ξένων σεναρίων. Δεν είμαι φίλος αυτών των σειρών. Δεν σημαίνει ότι αυτό που κάνω εγώ είναι καλύτερο, όμως η σημερινή εικόνα της τηλεόρασης δεν συγκρίνεται με εκείνη πριν κάποιων ετών. Την εποχή που δούλευαν σεναριογράφοι και σκηνοθέτες που τώρα απέχουν.

 
Πόσο δύσκολο είναι για εσάς να δουλέψετε στις σημερινές συνθήκες;
Ως ομάδα βάζουμε τα δυνατά μας να ξεπεράσουμε τις οικονομικές δυσκολίες και να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Αξίζει τον κόπο να μειώσουμε τις δικές μας αμοιβές για να γίνουν τα γυρίσματα έτσι όπως πρέπει και το αποτέλεσμα να είναι κοντά σε αυτό που ονειρευόμαστε και θέλουμε. Όλοι, λοιπόν, έχουμε βάλει πολύ νερό στο κρασί μας. Τι να το κάνω αν πληρωθώ από μία δουλειά που δεν μου αρέσει το αποτέλεσμα και μετά θέλω ψυχολόγο για να συνέλθω; Δεν είμαι, όμως, η μόνη που σκέφτομαι έτσι. Έτσι σκέφτονται και οι υπόλοιποι της ομάδας. Θέλω να ελπίζω ότι το αποτέλεσμα θα αρέσει στον κόσμο.
 
Το κενό του Mega θεωρείτε ότι θα μπορέσει να αναπληρωθεί;
Δύσκολα θα συμβεί αυτό. Υπάρχει μία τεράστια ταινιοθήκη που όποιος την πάρει θα μπορεί να την αναπαράγει. Δεν φτάνει, όμως, αυτό. Πρέπει να επενδύεις και στο μέλλον. Οπότε, για να γίνει αυτό πρέπει ο κάθε καναλάρχης να βάλει χρήματα, να ρισκάρει, να βρει συνεργάτες με όραμα και αγάπη.Πάνω απ’ όλα όμως, ένα κανάλι έχει την ευθύνη της εκπαίδευσης του κοινού του στο καλύτερο. Το κοινό, είναι πάντα έτοιμο για το καλύτερο και, ναι, μαθαίνει σε αυτό.