Το ριάλιτι επιβίωσης του Σκάι, «Survivor», επέστρεψε και οι πρώτες ενδείξεις στους πίνακες τηλεθέασης θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν καλές. 

Το πρότζεκτ συγκέντρωσε, στη χθεσινή πρεμιέρα του, 28,7% στο σύνολο και 30,3% στο κοινό 18-54, ενώ στις γυναίκες της ίδιας ηλικίας το ποσοστό εκτοξεύτηκε στο 50,3%. 

Την ίδια στιγμή, η Βίκυ Χατζηβασιλείου στον Alpha με το «Πάμε Πακέτο» κράτησαν το πιστό κοινό τους, κάνοντας στο γενικό σύνολο 22,1% και στο δυναμικό κοινό 15,9%. 

Οι μάχες για το «Survivor Ελλάδα-Τουρκία», λοιπόν, στην prime time μόλις ξεκίνησαν και οι αντίπαλοι δεν είναι εύκολοι. Το πρότζεκτ έχει να ανταγωνιστεί τις σειρές του Alpha και του Ant1, που σημειώνουν πολύ υψηλά ποσοστά, το «MasterChef 3» του Star που κερδίζει το δυναμικό κοινό, το σόου μεταμφιέσεων του Ant1 «Your Face Sounds Familiar» που ξεκίνησε με το δεξί την περασμένη Κυριακή. 

Έτσι, η χθεσινή τηλεθέαση σίγουρα μπορεί να δημιουργεί προβληματισμούς στους ιθύνοντες και στον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλιτζαλί, καθώς πέρσι η τηλεθέαση του «Survivor 2», στην πρεμιέρα, είχε φτάσει το 45% στο γενικό και το 56,5% στο δυναμικό κοινό, όμως φέτος ο ανταγωνισμός είναι πιο σκληρός. 
    
Οι επόμενες ημέρες θα φέρουν μία πιο ξεκάθαρη εικόνα και τότε τα στελέχη και η παραγωγή του «Survivor» θα πρέπει να αποφασίσουν τα επόμενά τους βήματα.