Η απουσία του Mega από τον τηλεοπτικό χάρτη, η συμμαχία του Alpha με το Star, αλλά και η ελληνοτουρκική φιλία του Σκάι με τον Ατσούν Ιλικάλι, ο μοναχικός Ant1 με τις συνεχόμενες προσπάθειες για άνοδο στους πίνακες τηλεθέασης, σίγουρα, συνθέτουν το σκηνικό της εποχής. 

Το κανάλι της Κάντζας μπορεί να εξαγοράστηκε από την οικογένεια Βαρδινογιάννη, όμως καταφέρνει να αποτελεί μεγάλο νικητή της σεζόν με τους αριθμούς να μιλούν από μόνοι τους. Για την εβδομάδα που πέρασε, ο Alpha, στο δυναμικό κοινό, στο κομμάτι δηλαδή που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους διαφημιστές αλλά και τα στελέχη συνεπώς για μεγαλύτερα κέρδη, τερμάτισε τις περισσότερες μέρες πρώτος στο σύνολο της ημέρας. 

17,3% έδειξαν οι μετρήσεις για τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου, 17,5% για την Τρίτη, 16,8% για την Τετάρτη (τη συγκεκριμένη ημέρα έχασε την πρωτιά από τον Σκάι), 17,5% επίσης για την Πέμπτη, ποσοστά ιδιαιτέρως σημαντικά που δεν προκαλούν, όμως, εντύπωση αν παρατηρήσει κάποιος την επιτυχία των προγραμμάτων του. 

Το κανάλι, φέτος, έχει κερδίσει το μεγάλο στοίχημα της μυθοπλασίας με όλες του τις σειρές, «Τατουάζ», «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», «Έλα στη θέση μου», «Το σόι σου», να σαρώνουν καθημερινά και να αφήνουν πίσω τον ανταγωνισμό. Σημαντικό στοιχείο, όμως, αυτής της επιτυχίας αποτελεί και το κεντρικό δελτίο ειδήσεων στις 19.00, όπου όχι μόνο τερματίζει στην πρώτη θέση αλλά αφήνει πίσω τα προγράμματα του ανταγωνισμού με μεγάλη διαφορά. 

Το «αδερφάκι», πλέον, του Alpha, το Star τις περισσότερες ημέρες τερματίζει στην τρίτη θέση του συνόλου του δυναμικού κοινού, με τα στελέχη να είναι ιδιαιτέρως ικανοποιημένα. Αξίζει να αναφερθεί ότι η πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή «Στην φωλιά των Κου Κου» έχει αποδειχθεί σε δυνατό χαρτί του καναλιού, όπως και το «Shopping star» με τη Βίκυ Καγιά στη μεσημεριανή ζώνη. Το ριάλιτι μόδας, με τη σειρά του, «Greece’s Next top model», σημειώνει υψηλά ποσοστά, ειδικά στους τηλεθεατές 18-54, ενώ γίνει no1 trend στα social media. 

Το κανάλι της Κηφισιάς δεν έχει πει, βέβαια, την τελευταία του λέξη, καθώς από τον Ιανουάριο του 2019 στον αέρα θα βγει και πάλι το «Master Chef». Το ριάλιτι μαγειρικής θα επιστρέψει δυναμικά, με τις εκπλήξεις και τις ανατροπές που ετοιμάζονται από την παραγωγή να αναμένονται σαρωτικές! 

Στους ρυθμούς του Ατσούν Ιλικάλι
Ο Σκάι, τις τελευταίες σεζόν, οφείλει ένα μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας του στον Τούρκο παραγωγό. Τη φετινή σεζόν, αν εξαιρέσει κάποιος τις πρωινές ενημερωτικές εκπομπές που «σκίζουν» στους πίνακες τηλεθέασης και αποτελούν 100% παραγωγή του καναλιού του Φαλήρου, η υπόλοιπη επιτυχία έχει να κάνει με φορμάτ του Ατσούν Ιλικάλι. 

«Ελλάδα έχεις ταλέντο», «Voice of Greece», που είναι του προαναφερθέντος,  τερματίζουν πρώτα στην prime time και χαρίζουν στον σταθμό συνήθως τη 2η θέση στο σύνολο της ημέρας στο δυναμικό κοινό. Υπάρχουν, ωστόσο, μέρες που ο Σκάι κλέβει τη δόξα του Alpha, τερματίζοντας στην πρώτη θέση στο σύνολο της ημέρας. 

Η μάχη θα είναι ακόμη σκληρότερη από τις αρχές του νέου έτους, όπου στον αέρα θα βγει το «Survivor Ελλάδας Vs Τουρκίας». 

Οι προσπάθειες του Ant1
Το κανάλι του Αμαρουσίου μπορεί να μην έχει τις επιδόσεις που επιθυμεί, όμως, δεν παρατά τα όπλα. Μετά τις αλλαγές στο «Nomads-Μαδαγασκάρη» και τη μικρή του άνοδο στους πίνακες τηλεθέασης, οι αντενικοί θα ρίξουν στην αρένα της late night ζώνης τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ενώ το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενισχυθεί και η απογευματινή ζώνη με την επαναφορά του «Κάτι ψήνεται». 

«Πρωινό» και «Καλημέρα Ελλάδα», την ίδια στιγμή, παραμένουν στην κορυφή της προτίμησης του κοινού με τη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Παπαδάκη να δίνουν ανάσες ζωής στο κανάλι και να κρατούν τα ποσοστά στο σύνολο της ημέρας σε ικανοποιητικό επίπεδο.