Τον ανταγωνισμό που από τη μία προσπαθεί να μειώσει το Open και από την άλλη προβάλλει δικά του θέματα αποκρύβοντας την προέλευσή τους, στηλιτεύει με ανάρτησή του στο Facebook ο γενικός διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης του τηλεοπτικού σταθμού, Δημήτρης Μιχαλέλης.

Όπως γράφει, παρακολουθεί με ενδιαφέρον «...το ένα κανάλι να ξεπερνάει τον εαυτό του, να κάνει σπλιτ την εικόνα, για να μην γίνει κατανοητό που μίλησε ο Κοτζιάς (στο Open μίλησε)... το άλλο κάναλι να κάνει...κάρτα για να μην δείξει την εικόνα του καναλιού που μίλησε η Φώφη Γεννηματά (ναι στο Open μίλησε)». Ενώ στη συνέχεια κάνει λόγο για «διαρροές στις οποίες μετέχουν, παράλληλα με την αυτόνομη δράση κάποιων εμμονικών, ή λαθρόβιων sites, ή blogs είτε “εκβιαστών με το μεροκάματο”, είτε δυσαρεστημένων για ευνόητους λογους, ότι το Open είναι μικρό-ανύπαρκτο-ανυπόληπτο κλπ κλπ κανάλι».

Αναγνωρίζει ότι ακόμη στο Open δεν είναι «όσο έτοιμοι θέλουμε και ότι κάνουμε λάθη», αλλά θεωρεί ότι δεν γίνεται ταυτόχρονα να ανησυχούν τον ανταγωνισμό και να είναι και ανύπαρκτοι. Διαβάστε στη συνέχεια ολόκληρη την ανάρτηση: