Παρά τον διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνισμό με την Apple Music, το Spotify ανακοίνωσε ότι πάνω από 100 εκατ. χρήστες παγκοσμίως πληρώνουν συνδρομή για τις υπηρεσίες του. H διαδικτυακή πλατφόρμα αναπαραγωγής μουσικής κατάφερε να φτάσει σε αυτόν τον αριθμό ορόσημο, αυξάνοντας τους συνδρομητές της σε ποσοστό 32% σε ετήσια βάση. Στο μεταξύ, συμπεριλαμβανομένων των υπόλοιπων χρηστών που είναι επίσης ενεργοί, ο συνολικός τους αριθμός παγκοσμίως ανέρχεται στα 217 εκατομμύρια. Στο νούμερο αυτό, συνυπολογίζονται 2 εκατ. συνδρομητές από την Ινδία που έγιναν μέλη του τον Φεβρουάριο, όταν η εταιρεία έκανε εμπορικό άνοιγμα στην εν λόγω χώρα. 

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αριθμοί αυτοί δίνουν ξεκάθαρο προβάδισμα στο Spotify έναντι της Apple Music που θεωρείται ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του και που διαθέτει 50 εκατ. συνδρομητές αντίστοιχα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Απριλίου. Βέβαια, όπως μεταδίδει η Wall Street Journal, η Apple Music υπερέχει του Spotify όσον αφορά στις ΗΠΑ με 28 εκατ. «φανς», 2 εκατ. λιγότερους δηλαδή, από αυτούς του Spotify. 

Παράλληλα, τα τελευταία «κατορθώματα» του Spotify διευρύνουν σε μεγάλο βαθμό τις φιλοδοξίες της εταιρείας αναφορικά με τα podcasts. Πιο συγκεκριμένα, προτίθεται να αναπτύξει ένα προηγμένο διαφημιστικό μοντέλο με καλύτερη στόχευση και μετρήσεις. Αυτό υποδηλώνει ότι σχεδιάζει να αναπτύξει τρόπους με τους οποίους οι παραγωγοί των podcast θα μπορούν να τοποθετούν διαφορετικές διαφημίσεις σε ένα podcast ανάλογα με τον χρήστη στον οποίον στοχεύουν. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα το Spotify απέκτησε τις εταιρείες Gimlet Media, Anchor και Parcast, γεγονός που στην πράξη μεταφράζεται σε 1/4 ενός εκατ. «τίτλων» podcast.