Κάποιοι κοιμούνται και η τύχη τους δουλεύει, όπως για παράδειγμα το punk (ο Θεός να το κάνει κατά τον Τζόνι Ρότεν των Sex Pistols) συγκρότημα των Green Day χάρη στο πασίγνωστο χιτ «Wake me up when September ends».

Μετά την κυκλοφορία του τραγουδιού το 2004 στο άλμπουμ «American Idiot» -αλλά και ως single το 2005- στα τέλη κάθε Σεπτέμβρη η μπάντα κάνει ταμείο και μάλιστα χωρίς να κουνήσει δαχτυλάκι.

Βλέπετε, το βίντεο του κομματιού εκείνη την περίοδο, δηλαδή κατά το τέλος του καλοκαιριού και έως τις αρχές Οκτωβρίου, διπλασιάζει τις προβολές του στο YouTube. Έτσι, σύμφωνα πάντα με τα στατιστικά της δημοφιλούς πλατφόρμας, αν τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου σημειώνει 50.000 views προς τα τέλη Σεπτεμβρίου, λίγο πριν ξυπήσουμε τους Green Day δηλαδή, τα εκτοξεύει στα 100.000!

Με πρόσφατο παράδειγμα το Σεπτέμβριο του 2018, την πρώτη ημέρα του μήνα το τραγούδι αύξησε τις προβολές του κατά 101.313 φορές, στις 30 Σεπτεμβρίου κατά 103.669 και την 1η Οκτωβρίου κατά 107.058 φορές.

Μεταφράζοντας τις προβολές σε ζεστό χρήμα, καθώς το YouTube καταβάλει 0.003 σεντ το κάθε view, την 1η Σεπτεμβρίου οι Green Day είδαν τα κέρδη τους να αυξάνονται κατά 303.94 δολάρια, στις 30 του ίδιου μήνα κατά 311.01 δολάρια και την 1η ημέρα του Οκτώβρη κατά 321.17 δολάρια. Σύνολο 936,12 δολάρια για την... ωραία κοιμωμένη της punk! Τουλάχιστον, βγάζουν τα τσιγάρα τους.