Το ImLive ανακοίνωσε την καμπάνια «Get Wood, Give Wood», μια ιδιαίτερη πρωτοβουλία ωφέλιμη για το περιβάλλον.

Συγκεκριμένα το ImLive υπόσχεται να φυτεύει ένα δέντρο με το βοήθεια των επισκεπτών του site.

Αυτό γίνεται κάθε φορά που ο επισκέπτης ρίχνει τον οβολό του για να αγοράσει δονήσεις οι οποίες ενεργοποιούν το sex toy του performer που αυτοϊκανοποιείται μπροστά στην κάμερα εκείνη τη στιγμή. Δηλαδή, μέρος των εσόδων από τις δονήσεις που στέλνονται, διατίθεται από το ImLive για τη φύτευση δέντρων.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, τo ImLive συνεργάζεται με τις οργανώσεις Tree-Nation, One Tree Planted και το ίδρυμα Arbor Day Foundation.

Μάλιστα η ξεχωριστή αυτή πρωτοβουλία, αποτελεί έμπνευση μέλους που ζήτησε από το site να «φυτεύει ένα δέντρο κάθε φορά που ένα μοντέλο έρχεται σε οργασμό» στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 18 χρόνια του ImLive.

Η καμπάνια λήγει στο τέλος του μήνα και μέχρι στιγμής έχουν φυτευθεί 18.000 δέντρα. Υπολογίζεται ότι έως τότε, ο συνολικός αριθμός θα έχει φτάσει τα 30.000 δέντρα.